Grootste erotiekwarenhuis van Europa komt in Roeselare | RetailDetail

Grootste erotiekwarenhuis van Europa komt in Roeselare

Grootste erotiekwarenhuis van Europa komt in Roeselare

Op 12 oktober opent Pabo in Roeselare het grootste erotiekwarenhuis van Europa. Pabo is al twintig jaar actief op de Belgische markt. Het is vooral bekend van zijn huis-aan-huiscatalogus, maar plant nu een reeks vrouwvriendelijke winkels in ons land.

Vrouwvriendelijk

Pabo is al jaren een gekende naam in België, al zullen veel mensen het misschien ontkennen. Het bedrijf is al twintig jaar actief in België en haalde in die periode tachtig procent van zijn omzet bij mannelijke klanten. Omdat het de laatste jaren een verschuiving ziet in de markt, wordt er tegenwoordig ook meer gefocust op vrouwvriendelijke producten.


"Momenteel zijn vrouwen verantwoordelijk voor liefst 70 procent van de omzet", merkte Pabo. Daarom werd het gamma producten aangepast en krijgen producten voor vrouwen meer aandacht in de webshop en in de nieuwe winkel in Roeselare. Er is ook al een catalogus die specifiek gericht is op vrouwen.

 

Negen andere winkels van Pabo in België zullen de komende periode aangepakt worden om meer vrouwvriendelijk te worden. Bij Pabo schenken ze niet zomaar veel aandacht aan België, want bij het bedrijf zeggen ze dat "België tot de Europese koplopers in erotiekconsumptie behoort".

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Wouter Kolk, de CEO van Albert Heijn, een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping' in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.

Karstadt wil het warenhuis heruitvinden in Berlijn-Tegel

12/06/2018

Karstadt opent op de Berlijnse luchthaven Tegel voor het eerst in dertig jaar een gloednieuw warenhuis in de hoofdstad. De nieuweling moet een baken van vernieuwing worden, met een uniek aanbod dat volledig is aangepast aan de locatie.

Opinie: Blockchain, de killer van de platformen

11/06/2018

Blockchain houdt bijzonder interessante mogelijkheden in voor retail. Het is echter niet alleen een hulpmiddel voor de retailer, het kan die ook gaan vervangen. Maakt blockchain banken en supermarkten overbodig?