Herman Toch op 21 maart op het RetailPodium

Herman Toch op 21 maart op het RetailPodium

Herman Toch, marketingspecialist en medeoprichter van adviesbureau Dreams & Fears, beschrijft in zijn boek “Transformeren om te overleven” hoe nieuwe denkmodellen cruciaal zijn om te blijven overleven. Op 21 maart demonstreert hij die op het RetailPodium.

Dromen en angsten

Toch startte als assistent aan de Vlerick Business Schoolen bouwde daarna aan een jarenlange ervaring in marketing en management in internationale bedrijven. Zo was hij in het verleden vicepresident global marketing bij Douwe Egberts en werkte hij als CEO van Censydiam.

 

Momenteel legt Toch zich toe op het adviseren van bekende merken als Heinz, Heineken, Philips, VMMa en de Colruyt-groep, onder meer via het managementadviesbureau Dreams & Fears dat Herman Toch in 2012 heeft opgericht samen met Klaus Lommatzsch, ex-CEO van reclamebureau Duval Guillaume.


“Brand relationship equity”

"Merken moeten zich afvragen welke rol ze spelen in het leven van mensen. De merken die zullen winnen in de wereld van morgen, zijn niet de merken met de sterkste ‘brand equity’, maar zij die de sterkste ‘brand relationship equity’ hebben", zei Toch daar toen over.

 

In zijn recentste boek “Transformeren om te overleven”, dat in 2012 de PIM Marketing Literatuurprijs won, neemt de marketingspecialist die ervaring dan ook mee en werkt hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit, waarmee Toch aantoont wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen.

 

 

Wil u vrijdag 21 maart ook participeren aan de workshop van Herman Toch op het RetailPodium? Schrijf u dan snel in, want de plaatsen zijn beperkt.

Tags: