Laatste paar kaarten voor RetailDetail Congres nu te koop! | RetailDetail

Laatste paar kaarten voor RetailDetail Congres nu te koop!

Laatste paar kaarten voor RetailDetail Congres nu te koop!

Met nog twee dagen te gaan voor het RetailDetail Congress is de derde editie van RetailDetails vlaggenschip bijna helemaal uitverkocht. Wil u er toch nog bij zijn, is snel handelen de boodschap! Woensdagmiddag sluiten de inschrijvingen af, daarna is het onherroepelijk te laat.

Rijk gestoffeerd internationaal programma

Dat het congres naar goede gewoonte uitverkocht is, is natuurlijk geen verrassing: met vier indrukwekkende topsprekers, een retailprof als moderator en vier interessante toegespitste voorprogramma's profileert deze gelegenheid zich meer en meer als hét retailnetwerkmoment van de Benelux, waarin het nuttige bovendien aan het aangename kan worden gekoppeld.

 

Wilt u alles weten over de 'nieuwe consument', de toekomst van het adverteren (door het gerenommeerde reclamebureau Duval Guillaume), designgericht denken in de retail of de digitale transformatiestorm die door de retail raast, bent u van harte welkom voor het namiddagprogramma, dat start om 13u.

 

Het avondprogramma is internationaler gericht, met Nils Müller (Trendone) die ons laat zien hoe de retailwereld er binnen tien jaar gaat uitzien, Gunter Pauli die uitlegt waarom 'blauwe economie' zo veel interessanter is dan de groene en Daniel Ropers die mag komen demonstreren waarom bol.com zo uitstekend presteert in e-tail en omnichannel. Ook 'mobile shopping-goeroe' Piers Fawkes zal zijn licht laten schijnen over hoe retailers daar nu mee om moeten.

 

 

 

Het RetailDetail Congress vindt plaats op donderdag om 24 april: het hoofdprogramma begint om 16u, de voorprogramma's – die in de toegangsprijs inbegrepen zitten – vangen aan om 13u. De laatste kaarten zijn beschikbaar op onze events-pagina. Of toch nog even, want vol is vol!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.