Laatste paar kaarten voor RetailDetail Congres nu te koop! | RetailDetail

Laatste paar kaarten voor RetailDetail Congres nu te koop!

Laatste paar kaarten voor RetailDetail Congres nu te koop!

Met nog twee dagen te gaan voor het RetailDetail Congress is de derde editie van RetailDetails vlaggenschip bijna helemaal uitverkocht. Wil u er toch nog bij zijn, is snel handelen de boodschap! Woensdagmiddag sluiten de inschrijvingen af, daarna is het onherroepelijk te laat.

Rijk gestoffeerd internationaal programma

Dat het congres naar goede gewoonte uitverkocht is, is natuurlijk geen verrassing: met vier indrukwekkende topsprekers, een retailprof als moderator en vier interessante toegespitste voorprogramma's profileert deze gelegenheid zich meer en meer als hét retailnetwerkmoment van de Benelux, waarin het nuttige bovendien aan het aangename kan worden gekoppeld.

 

Wilt u alles weten over de 'nieuwe consument', de toekomst van het adverteren (door het gerenommeerde reclamebureau Duval Guillaume), designgericht denken in de retail of de digitale transformatiestorm die door de retail raast, bent u van harte welkom voor het namiddagprogramma, dat start om 13u.

 

Het avondprogramma is internationaler gericht, met Nils Müller (Trendone) die ons laat zien hoe de retailwereld er binnen tien jaar gaat uitzien, Gunter Pauli die uitlegt waarom 'blauwe economie' zo veel interessanter is dan de groene en Daniel Ropers die mag komen demonstreren waarom bol.com zo uitstekend presteert in e-tail en omnichannel. Ook 'mobile shopping-goeroe' Piers Fawkes zal zijn licht laten schijnen over hoe retailers daar nu mee om moeten.

 

 

 

Het RetailDetail Congress vindt plaats op donderdag om 24 april: het hoofdprogramma begint om 16u, de voorprogramma's – die in de toegangsprijs inbegrepen zitten – vangen aan om 13u. De laatste kaarten zijn beschikbaar op onze events-pagina. Of toch nog even, want vol is vol!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

“Boycot selfscankassa’s” roepen Carrefour-vakbonden op

15/02/2018

Medewerkers van Carrefour hebben opgeroepen om selfscankassa’s te boycotten, uit protest tegen de geplande ontslagen bij de keten. Het blijft echter niet bij woorden: actievoerders hebben de selfscankassa’s in de hypermarkt in Bergen gesaboteerd.

Back to top