Retail en voeding sterk vertegenwoordigd op shortlist "Marketer of the Year"

Retail en voeding sterk vertegenwoordigd op shortlist "Marketer of the Year"

STIMA, de vroegere Stichting Marketing, heeft de shortlist bekendgemaakt voor de verkiezing van de "Marketer of the Year" 2013. Onder de acht kandidaten zijn er liefst vijf uit de retail- en de voedingswereld.

Klinkende namen

Op retailvlak gaat de strijd tussen Lucia Soetens (Côte d'Or en Milka), Geert Van Aelst (Tiense Suiker), Alexandre Centner (kledingmerk Cameleon), Catherine Willemart (chocoladespecialist Godiva) en Joachim Rubin (vice-president marketing van Delhaize België). De andere genomineerden zijn David Tornel (Ethias Insurance), Peter Claes (VRT) en Stefaan Vermeiren (Rabobank.be).

 

Op 13 november maakt STIMA de winnaars bekend en weten we wie de opvolger wordt van Dirk Oosterlinck (bpost).

Tags: