RetailDetail Congress moet uitwijken naar Sportpaleis door enorme toeloop

RetailDetail Congress moet uitwijken naar Sportpaleis door enorme toeloop

Het RetailDetail Congress op 24 april zal dit jaar voor het eerst doorgaan op een andere locatie: door het overweldigend succes van deze derde editie zal het congres noodgedwongen in het Sportpaleis worden gehouden.

Nieuwe locatie wegens overbezetting

“De inschrijvingen nemen zo’n vaart, wellicht ook door de early bird-actie die tot 7 april loopt, dat nu al de maximumcapaciteit van het San Marco Village in Schelle overschreden is. We zijn dus in allerijl op zoek moeten gaan naar een nieuwe locatie, om niet al te veel mensen te moeten ontgoochelen door ze de toegang te weigeren. Gelukkig konden we nog op het laatste moment terecht in het Antwerpse Sportpaleis”, deelt RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck mee.

 

Al zal het ook in het Sportpaleis, voor wie er nog bij wil, zaak zijn om snel in te schrijven: “Het is de eerste keer op een Belgisch retailcongres dat zoveel internationale topsprekers op één podium zullen staan. Zo is het een primeur om Piers Fawkes (PSFK) en Nils Müller (TrendONE) in België te mogen verwelkomen, en wereldspreker Gunter Pauli brengt speciaal voor RetailDetail een apart retailverhaal. Ook Daniel Ropers (Bol.com) heeft een spraakmakende presentatie klaar”, legt Jorg Snoeck de massale toeloop uit.

 

Grijp dus nu nog uw kans, en geniet tot 7 april bovendien van de 100 euro ‘early bird’-korting bij het inschrijven voor het RetailDetail Congress – en vergeet de nieuwe locatie alvast niet in uw agenda te noteren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Britse supermarktketen Iceland gaat als eerste 100% plastiekvrij

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen. Tegen 2023 moeten alle huismerkproducten van de retailer verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Back to top