RetailDetail Congress neemt vliegende start

RetailDetail Congress neemt vliegende start

Op 24 april organiseert RetailDetail voor de derde keer zijn RetailDetail Congress. Het thema van dit jaar, ‘The future of retail’, blijkt alvast heel erg aan te slaan: al ruim een derde van de tickets zijn de deur uit.

Voor elk wat wils

Het gaat ongezien hard met de voorverkoop van het jaarlijkse RetailDetail Congress. Op minder dan één week tijd zijn al meer dan een derde van de toegangskaarten voor het congres verkocht. Er duikt dan ook een nieuwe trend op: de hoofdkantoren van de retailers kopen kaarten op voor alle geledingen van hun management.

 

Er is immers zeker voor elk wat wils, dankzij de vier internationale topsprekers en vijf voorprogramma’s, die ieder een specifiek onderdeel van ‘the future of retail’ zullen bespreken. Van logistiek over marketing tot zelfs de toekomst van duurzaamheid: geen aspect van de retailwereld van morgen blijft op het RetailDetail Congress in de kou staan.

 

Actie voor vroege vogels

Ook dankzij de key-note sprekers afkomstig uit alle windhoeken belooft de 2014-editie van het RetailDetail Congress een topper te worden: Gunter Pauli (auteur van The Blue Economy en oprichter van ZERI), Nils Müller (CEO van TrendONE), Daniel Ropers (CEO van Bol.com) en Piers Fawkes (oprichter en hoofdredacteur van PSFK.com) vormen een bont gezelschap, maar dan wel één met internationale faam.

 

Wie er dus bij wil zijn, kan maar beter niet aarzelen. Zeker gezien de ‘early bird’-actie die nu loopt: iedereen die op dit moment tickets bestelt, bespaart 100 euro op de toegangsprijs. Dat scheelt natuurlijk wel flink wat…

 

Alle informatie en de inschrijvingspagina vindt u op onze evenementensite.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top