RetailDetail Congress neemt vliegende start

RetailDetail Congress neemt vliegende start

Op 24 april organiseert RetailDetail voor de derde keer zijn RetailDetail Congress. Het thema van dit jaar, ‘The future of retail’, blijkt alvast heel erg aan te slaan: al ruim een derde van de tickets zijn de deur uit.

Voor elk wat wils

Het gaat ongezien hard met de voorverkoop van het jaarlijkse RetailDetail Congress. Op minder dan één week tijd zijn al meer dan een derde van de toegangskaarten voor het congres verkocht. Er duikt dan ook een nieuwe trend op: de hoofdkantoren van de retailers kopen kaarten op voor alle geledingen van hun management.

 

Er is immers zeker voor elk wat wils, dankzij de vier internationale topsprekers en vijf voorprogramma’s, die ieder een specifiek onderdeel van ‘the future of retail’ zullen bespreken. Van logistiek over marketing tot zelfs de toekomst van duurzaamheid: geen aspect van de retailwereld van morgen blijft op het RetailDetail Congress in de kou staan.

 

Actie voor vroege vogels

Ook dankzij de key-note sprekers afkomstig uit alle windhoeken belooft de 2014-editie van het RetailDetail Congress een topper te worden: Gunter Pauli (auteur van The Blue Economy en oprichter van ZERI), Nils Müller (CEO van TrendONE), Daniel Ropers (CEO van Bol.com) en Piers Fawkes (oprichter en hoofdredacteur van PSFK.com) vormen een bont gezelschap, maar dan wel één met internationale faam.

 

Wie er dus bij wil zijn, kan maar beter niet aarzelen. Zeker gezien de ‘early bird’-actie die nu loopt: iedereen die op dit moment tickets bestelt, bespaart 100 euro op de toegangsprijs. Dat scheelt natuurlijk wel flink wat…

 

Alle informatie en de inschrijvingspagina vindt u op onze evenementensite.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever reorganiseert Field Sales-team in België

22/01/2018

Unilever Belgium reorganiseert haar Retail Field Sales-team, de winkelvertegenwoordigers van de FMCG-producent. Er gaan daarbij elf banen verloren, bevestigt het bedrijf aan de RetailDetail-redactie.

Zes Limburgse gemeenten willen handelskern versterken

22/01/2018

De Limburgse gemeenten Beringen, Bilzen, Leopoldsburg, Lommel, Maaseik en Tongeren lanceren een nieuw plan dat de handelskern in die gemeenten moet versterken Lokale handelaars zullen zelf kunnen meedenken rond de nieuwe strategie.

Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Back to top