RetailDetail lanceert app Open2424 | RetailDetail

RetailDetail lanceert app Open2424

RetailDetail lanceert app Open2424

In een wereld die hoe langer, hoe meer mobiel wordt, willen klanten 24u per dag, 7 dagen op 7 kunnen shoppen. Om het verschil in gemak met online winkels zo klein mogelijk te houden, is het voor retailers van levensbelang dat klanten steeds juiste informatie kunnen vinden over de locatie en openingstijden van hun vestigingen: daarom lanceert RetailDetail de app Open2424.

Brug tussen winkeliers en klanten

Met de gebruiksvriendelijke app Open2424 wil RetailDetail een brug slaan tussen winkeliers en klanten. Zeker in dit koude herfstweer willen die laatsten immers vaak zeker weten dat een winkel open is, voordat ze een voet buitenzetten. In de regen voor een gesloten deur staan, is namelijk de slechtste reclame die een fysieke winkel zich kan indenken... en dan lonken de webwinkels.

 

De app heeft echter ook nog andere handige functies, zoals speciale lijsten voor "NU open" of "op zon- en feestdagen open", die klanten zullen helpen de weg naar uw winkel te vinden. En zoals dat steeds geldt: klant blij = retailer blij!

 

 

Open2424 is officieel beschikbaar via www.open2424.com of via de Apple app store of Android Google Play Store.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

“Boycot selfscankassa’s” roepen Carrefour-vakbonden op

15/02/2018

Medewerkers van Carrefour hebben opgeroepen om selfscankassa’s te boycotten, uit protest tegen de geplande ontslagen bij de keten. Het blijft echter niet bij woorden: actievoerders hebben de selfscankassa’s in de hypermarkt in Bergen gesaboteerd.

Back to top