RetailDetail lanceert app Open2424

RetailDetail lanceert app Open2424

In een wereld die hoe langer, hoe meer mobiel wordt, willen klanten 24u per dag, 7 dagen op 7 kunnen shoppen. Om het verschil in gemak met online winkels zo klein mogelijk te houden, is het voor retailers van levensbelang dat klanten steeds juiste informatie kunnen vinden over de locatie en openingstijden van hun vestigingen: daarom lanceert RetailDetail de app Open2424.

Brug tussen winkeliers en klanten

Met de gebruiksvriendelijke app Open2424 wil RetailDetail een brug slaan tussen winkeliers en klanten. Zeker in dit koude herfstweer willen die laatsten immers vaak zeker weten dat een winkel open is, voordat ze een voet buitenzetten. In de regen voor een gesloten deur staan, is namelijk de slechtste reclame die een fysieke winkel zich kan indenken... en dan lonken de webwinkels.

 

De app heeft echter ook nog andere handige functies, zoals speciale lijsten voor "NU open" of "op zon- en feestdagen open", die klanten zullen helpen de weg naar uw winkel te vinden. En zoals dat steeds geldt: klant blij = retailer blij!

 

 

Open2424 is officieel beschikbaar via www.open2424.com of via de Apple app store of Android Google Play Store.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top