RetailDetail lanceert app Open2424 | RetailDetail

RetailDetail lanceert app Open2424

RetailDetail lanceert app Open2424

In een wereld die hoe langer, hoe meer mobiel wordt, willen klanten 24u per dag, 7 dagen op 7 kunnen shoppen. Om het verschil in gemak met online winkels zo klein mogelijk te houden, is het voor retailers van levensbelang dat klanten steeds juiste informatie kunnen vinden over de locatie en openingstijden van hun vestigingen: daarom lanceert RetailDetail de app Open2424.

Brug tussen winkeliers en klanten

Met de gebruiksvriendelijke app Open2424 wil RetailDetail een brug slaan tussen winkeliers en klanten. Zeker in dit koude herfstweer willen die laatsten immers vaak zeker weten dat een winkel open is, voordat ze een voet buitenzetten. In de regen voor een gesloten deur staan, is namelijk de slechtste reclame die een fysieke winkel zich kan indenken... en dan lonken de webwinkels.

 

De app heeft echter ook nog andere handige functies, zoals speciale lijsten voor "NU open" of "op zon- en feestdagen open", die klanten zullen helpen de weg naar uw winkel te vinden. En zoals dat steeds geldt: klant blij = retailer blij!

 

 

Open2424 is officieel beschikbaar via www.open2424.com of via de Apple app store of Android Google Play Store.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.