Smart Retail Day: Duurzaamheid en slimme technologie als concurrentievoordeel

Hoe kun je technologie slimmer inzetten? Welke oplossingen maken je bedrijf duurzaam? Op de ‘Smart Retail Day’ van RetailDetail op 6 november kom je het te weten. 

 

Duurzaam besparen

Op woensdag 6 november 2019 organiseert RetailDetail in haar eigen kennis- en belevingscentrum RetailHub de ‘Smart Retail Day’, op maat van sustainabilitymanagers, marketeers, innovatie- en facilitymanagers. Het wordt een unieke dag voor retailers, toeleveranciers en zeer specifiek duurzaamheidsmanagers die hun bedrijf en producten willen verduurzamen en willen besparen door technologie slim in te zetten. De nieuwe consument kiest immers steeds bewuster voor duurzame bedrijven en producten.

 

Aan de hand van unieke pitches in de voormiddag en nadien rondleidingen door retailhub, het kennis- en inspiratiecentrum van RetailDetail met 1.250 m² aan toegepaste innovatie, krijgen deelnemers inzichten in hoe ze technologie en duurzaamheid concreet aan kunnen wenden om een competitief voordeel te behalen. 

 

De 'Smart Retail Day' is ook een van de laatste kansen om de retailhub te bezoeken: vanaf midden december 2019 sluit het innovatiecentrum namelijk de deuren. RetailDetail start vanaf januari 2020 immers met een nieuw retailinspiratieconcept ‘The Future of Shopping’ in de Stadsfeestzaal op de Meir.

 

Registreer je hier voor de ‘Smart Retail Day’ op 6 november.