Stemronde voor Beste Folder van het Jaar volop in gang geschoten

Stemronde voor Beste Folder van het Jaar volop in gang geschoten

De eerste ronde van de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar”, waarin de consumenten stemmen op hun favoriete retailfolders, is volop bezig. Vraagt u zich af wat de consument eigenlijk denkt van uw folder en of hij die nog belangrijk vindt, kan deze verkiezing u helpen het antwoord te vinden op uw vragen.

Hoor het eens rechtstreeks van de consument

Veel vragen over het gebruik van folders blijven vaak onbeantwoord. Vindt de consument bijvoorbeeld wel de promoties die hij verwacht in uw folders? Of hoe zou hij uw folder beoordelen ten opzichte van anderen? Door het breedschalige onderzoek bij consumenten dat de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” biedt, hoort u het eens allemaal.


De verkiezing zet uw folder bovendien nog eens extra in de bloemetjes: de folder die door de consument als de beste wordt beoordeeld, mag zich één jaar lang de “Beste Folder van het Jaar” noemen. Verschillende retailers gooien daarom ondertussen alles in de strijd om de wedstrijd te kunnen winnen en ook het stemmenaantal begint aardig op te lopen.


Welke folder komt als beste uit de bus?

Tot 4 november kunnen consumenten nog stemmen op wat zij de beste folder van 2013 vinden, waarna op 5 november de negen genomineerden – drie per categorie – worden bekendgemaakt. Vervolgens start een kwantitatieve enquête onder consumenten en een kwalitatieve beoordelingsronde door de professionele jury. Wie uiteindelijk de winnaar is, wordt op 28 november op de RetailDetail Night feestelijk aangekondigd.


Wilt u als de beste uit de bus komen? Vergeet dan niet uw klanten te activeren, bijvoorbeeld met behulp van de speciale actie voor promomateriaal en het gratis te downloaden bannerpakket. Als u vandaag nog bestelt, kan u uw klanten nog drie weken lang motiveren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top