Stemronde voor Beste Folder van het Jaar volop in gang geschoten

Stemronde voor Beste Folder van het Jaar volop in gang geschoten

De eerste ronde van de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar”, waarin de consumenten stemmen op hun favoriete retailfolders, is volop bezig. Vraagt u zich af wat de consument eigenlijk denkt van uw folder en of hij die nog belangrijk vindt, kan deze verkiezing u helpen het antwoord te vinden op uw vragen.

Hoor het eens rechtstreeks van de consument

Veel vragen over het gebruik van folders blijven vaak onbeantwoord. Vindt de consument bijvoorbeeld wel de promoties die hij verwacht in uw folders? Of hoe zou hij uw folder beoordelen ten opzichte van anderen? Door het breedschalige onderzoek bij consumenten dat de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” biedt, hoort u het eens allemaal.


De verkiezing zet uw folder bovendien nog eens extra in de bloemetjes: de folder die door de consument als de beste wordt beoordeeld, mag zich één jaar lang de “Beste Folder van het Jaar” noemen. Verschillende retailers gooien daarom ondertussen alles in de strijd om de wedstrijd te kunnen winnen en ook het stemmenaantal begint aardig op te lopen.


Welke folder komt als beste uit de bus?

Tot 4 november kunnen consumenten nog stemmen op wat zij de beste folder van 2013 vinden, waarna op 5 november de negen genomineerden – drie per categorie – worden bekendgemaakt. Vervolgens start een kwantitatieve enquête onder consumenten en een kwalitatieve beoordelingsronde door de professionele jury. Wie uiteindelijk de winnaar is, wordt op 28 november op de RetailDetail Night feestelijk aangekondigd.


Wilt u als de beste uit de bus komen? Vergeet dan niet uw klanten te activeren, bijvoorbeeld met behulp van de speciale actie voor promomateriaal en het gratis te downloaden bannerpakket. Als u vandaag nog bestelt, kan u uw klanten nog drie weken lang motiveren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top