Stemronde voor Beste Folder van het Jaar volop in gang geschoten

Stemronde voor Beste Folder van het Jaar volop in gang geschoten

De eerste ronde van de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar”, waarin de consumenten stemmen op hun favoriete retailfolders, is volop bezig. Vraagt u zich af wat de consument eigenlijk denkt van uw folder en of hij die nog belangrijk vindt, kan deze verkiezing u helpen het antwoord te vinden op uw vragen.

Hoor het eens rechtstreeks van de consument

Veel vragen over het gebruik van folders blijven vaak onbeantwoord. Vindt de consument bijvoorbeeld wel de promoties die hij verwacht in uw folders? Of hoe zou hij uw folder beoordelen ten opzichte van anderen? Door het breedschalige onderzoek bij consumenten dat de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” biedt, hoort u het eens allemaal.


De verkiezing zet uw folder bovendien nog eens extra in de bloemetjes: de folder die door de consument als de beste wordt beoordeeld, mag zich één jaar lang de “Beste Folder van het Jaar” noemen. Verschillende retailers gooien daarom ondertussen alles in de strijd om de wedstrijd te kunnen winnen en ook het stemmenaantal begint aardig op te lopen.


Welke folder komt als beste uit de bus?

Tot 4 november kunnen consumenten nog stemmen op wat zij de beste folder van 2013 vinden, waarna op 5 november de negen genomineerden – drie per categorie – worden bekendgemaakt. Vervolgens start een kwantitatieve enquête onder consumenten en een kwalitatieve beoordelingsronde door de professionele jury. Wie uiteindelijk de winnaar is, wordt op 28 november op de RetailDetail Night feestelijk aangekondigd.


Wilt u als de beste uit de bus komen? Vergeet dan niet uw klanten te activeren, bijvoorbeeld met behulp van de speciale actie voor promomateriaal en het gratis te downloaden bannerpakket. Als u vandaag nog bestelt, kan u uw klanten nog drie weken lang motiveren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Heineken mag duizenden Britse pubs overnemen

18/08/2017

Heineken heeft van de Britse concurrentiewaakhond CMA een positief signaal gekregen om de Britse pubs van Punch Taverns over te nemen. In totaal krijgt Heineken zo 1.900 pubs in handen, in ruil voor 305 miljoen pond (350 miljoen euro).

Boobs ’n Burps sluit alle winkels

18/08/2017

De borstvoedingswinkels van Boobs ‘n Burps in Antwerpen, Gent, Leuven, Hasselt en Brussel sluiten allemaal de deuren. Oprichtster Roeline Ham zegt dat ze niet kan opboksen tegen de online concurrentie.

Tom&Co mikt op 25 Franse winkels tegen eind dit jaar

17/08/2017

Ruim een jaar na de verkoop door Delhaize zit de keten van dierenspeciaalzaken Tom&Co boordevol plannen. De groep wil een heus omnichannelbedrijf worden en werkt daarom aan een webshop - en meer fysieke winkels in Frankrijk.

Beate Uhse doet Christine Le Duc van de hand

16/08/2017

Het Duitse Beate Uhse heeft winkelketen Christine Le Duc verkocht aan een Iers investeringsbedrijf. Daarnaast verhuist groothandel Scala Playhouse uit Almere naar een Nederlandse branchegenoot.

Facebook lanceert eigen marktplaats nu ook in Europa

16/08/2017

Facebook lanceerde vorig jaar in oktober in een aantal landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, een online marktplaats voor tweedehands spullen. Die komt nu ook naar België, Nederland en vijftien andere Europese landen.

AS Adventure krijgt het Duitse McTrek in handen

14/08/2017

Het Belgische AS Adventure heeft zijn Duitse sectorgenoot McTrek overgenomen. Dankzij de overname van die 39 winkels en de webshop van de keten, krijgt het een voet in de deur in de grootste outdoormarkt van Europa.

Back to top