Stemronde voor Beste Folder van het Jaar volop in gang geschoten

Stemronde voor Beste Folder van het Jaar volop in gang geschoten

De eerste ronde van de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar”, waarin de consumenten stemmen op hun favoriete retailfolders, is volop bezig. Vraagt u zich af wat de consument eigenlijk denkt van uw folder en of hij die nog belangrijk vindt, kan deze verkiezing u helpen het antwoord te vinden op uw vragen.

Hoor het eens rechtstreeks van de consument

Veel vragen over het gebruik van folders blijven vaak onbeantwoord. Vindt de consument bijvoorbeeld wel de promoties die hij verwacht in uw folders? Of hoe zou hij uw folder beoordelen ten opzichte van anderen? Door het breedschalige onderzoek bij consumenten dat de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” biedt, hoort u het eens allemaal.


De verkiezing zet uw folder bovendien nog eens extra in de bloemetjes: de folder die door de consument als de beste wordt beoordeeld, mag zich één jaar lang de “Beste Folder van het Jaar” noemen. Verschillende retailers gooien daarom ondertussen alles in de strijd om de wedstrijd te kunnen winnen en ook het stemmenaantal begint aardig op te lopen.


Welke folder komt als beste uit de bus?

Tot 4 november kunnen consumenten nog stemmen op wat zij de beste folder van 2013 vinden, waarna op 5 november de negen genomineerden – drie per categorie – worden bekendgemaakt. Vervolgens start een kwantitatieve enquête onder consumenten en een kwalitatieve beoordelingsronde door de professionele jury. Wie uiteindelijk de winnaar is, wordt op 28 november op de RetailDetail Night feestelijk aangekondigd.


Wilt u als de beste uit de bus komen? Vergeet dan niet uw klanten te activeren, bijvoorbeeld met behulp van de speciale actie voor promomateriaal en het gratis te downloaden bannerpakket. Als u vandaag nog bestelt, kan u uw klanten nog drie weken lang motiveren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform!

24/11/2017

De vierde studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2017 vindt plaats op 7 december. Het thema: ‘blurring’, met getuigenissen van Juttu, Amélie & Moi en Sissy-Boy. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie.

Coolblue lanceert eerste Coolblue XXL in Amsterdam

24/11/2017

De Rotterdamse webwinkel Coolblue zet zijn omnichannel-strategie kracht bij met de lancering van het concept Coolblue XXL. Klanten kunnen er meer dan duizend producten ter plekke testen en afhalen, soms al een minuut na de bestelling.

Unilever start zoektocht naar opvolger CEO Paul Polman

24/11/2017

Unilever is gestart met de zoektocht naar een opvolger voor CEO Paul Polman. Het heeft daarvoor headhunter Egon Zehnder ingehuurd, dat nu op zoek zal gaan naar geschikte kandidaten.

Harrods plant grootste make-over in 180-jarig bestaan

24/11/2017

Harrods zal de komende drie jaar een immense opfrissing ondergaan. Het Londense luxewarenhuis investeert liefst 225 miljoen euro in de renovatie, de grootste in zijn 183-jarige bestaan, en in nieuwe diensten voor Chinese klanten op zijn webshop.

Standaard Boekhandel, Bol.com en JBC vallen in de prijzen

24/11/2017

Standaard Boekhandel is op de RetailDetail Night uitgeroepen tot Qrf Beste Winkelketen van België 2017-2018. Bol.com nam de Qrf Webshop Award Belgium in ontvangst en JBC won de Qrf Sustainability Award.

Black Friday bij Amazon overschaduwd door grote staking

24/11/2017

Werknemers van Amazon in Duitsland prikten Black Friday als de uitgelezen dag om het werk neer te leggen. Met de staking willen ze hun eis om meer loon en betere arbeidsvoorwaarden kracht bijzetten. De actie loopt tot zaterdagavond.

Back to top