Zalando levert nu ook in Luxemburg

Zalando levert nu ook in Luxemburg

De Duitse modewebshop Zalando is vanaf vandaag beschikbaar in Luxemburg, via Zalando.lu. De online retailer gaat samenwerken met de Luxemburgse post om pakjes tot bij hun klanten te krijgen.

Via Belgische shop

Door de lancering in Luxemburg hebben inwoners van dat land nu toegang tot de meer dan 1.500 merken en 150.000 producten die in de virtuele winkel verkocht worden. Klanten die surfen naar Zalando.lu zullen terecht komen in de Belgische versie van de webwinkel, maar ze zullen zonder problemen producten kunnen bestellen en laten leveren in Luxemburg.

 

Zalando werd in 2008 opgericht door Duitsers Robert Gentz en David Schneider. Het Berlijnse bedrijf is momenteel actief op 15 markten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top