Coca-Cola light zoekt mooiste Belgische sixpack | RetailDetail

Coca-Cola light zoekt mooiste Belgische sixpack

Coca-Cola light zoekt mooiste Belgische sixpack

Wie wil er op reis naar New York met een man die knap, grappig, charmant, handig én sportief is? Dan komt het erop aan een date vast te krijgen met de eerste Belgische 'Coca-Cola light'-man.

Twintig jaar internationale ervaring

De 'Coca-Cola light'-man dook voor het eerst op in 1994 als knappe bouwvakker, die iets voor de middag stopte met werken, zijn t-shirt uittrok, veel belangstelling van dames in de omliggende kantoren genoot en vervolgens een blikje Cola light bovenhaalde.

 

De jaren nadien toonde hij zijn polyvalentie: hij werd glazenwasser, dan pakjesbezorger en vervolgens klusjesman. Vorig jaar voegde hij ook nog tuinman toe aan zijn cv, een rol die weggelegd was voor het Britse model Andrew Cooper.

 

Eerste Belgische hunk

Dit jaar wordt voor het eerst ook een Belgische 'Coca-Cola light'-man verkozen. Twintig heren hebben alvast de eerste ronde overleefd. Zij moesten niet metselen, geen pakjes bezorgen of geen klusjes te doen, maar dienden wel te verschijnen voor de camera van een professionele fotograaf.

 

Het publiek kan de twintig geselecteerde hunks nu reduceren tot een 'shortlist' van tien stuks. Vanaf 23 juni gaan ze de dagelijkse strijd om de gunst van de dames aan op de website van het merk.

 

De resterende tien gaan naar de finale op 10 juli. Wie wint, mag met twee op reis naar New York. Daarnaast vangt hij ook 10.000 euro en krijgt hij gedurende een jaar de hoofdrol in een nationale campagne voor Coca-Cola light. Wie de nieuwe hunk inschreef voor de wedstrijd, mag zelfs met vier op reis naar New York, met een aankoopbudget van 5.000 euro erbovenop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Britten kunnen kassaloos shoppen bij Sainsbury’s

14/08/2018

Ook bij de Britse supermarktketen Sainsbury’s loopt nu een proefproject met mobiel scannen en betalen: met behulp van hun smartphone kunnen klanten boodschappen doen zonder langs de kassa te hoeven.

HelloFresh gaat toch nog niet voor winst

14/08/2018

Hoewel HelloFresh winst had beloofd voor het einde van dit jaar, geeft de leverancier van maaltijdboxen nu toch de voorkeur aan nieuwe investeringen. Na een sterk tweede kwartaal gaat het bedrijf voor extra groei in de Verenigde Staten.

Kassaloos shoppen en betalen nu ook naar OKay

13/08/2018

Na de Spar-winkels van Colruyt Group kan je nu ook kassaloos winkelen bij OKay en OKay Compact. Met de app ‘Scan. Pay. Go.’ lopen shoppers de winkel uit zonder nog aan een kassa aan te hoeven schuiven.

United Petfood blijft op overnamepad

09/08/2018

United Petfood, fabrikant van honden- en kattenbrokken en hofleverancier van menig huismerk van supermarkten, rijgt de overnames aan elkaar. Een maand na de overname van een Spaanse concurrent doen de Gentenaars dat kunstje nog eens over in Roemenië.

AB InBev wil Afrika aan de drank krijgen

09/08/2018

Het groeipotentieel van AB InBev ligt in Afrika. De brouwerij heeft hoge verwachtingen van het continent: de welvaart en de bevolking, die steeds vaker een biertje lust, groeien er snel. 

Concurrentiewaakhond eist uitleg rond comeback Albert Heijn in Lokeren

09/08/2018

De Belgische Mededingingsautoriteit heeft Ahold Delhaize om informatie gevraagd nu dochter Albert Heijn nog dit jaar een winkel in Lokeren zal openen. Eerder moest het supermarktconcern zijn vestiging daar immers sluiten om groen licht te krijgen voor de megafusie.