Coca-Cola light zoekt mooiste Belgische sixpack | RetailDetail

Coca-Cola light zoekt mooiste Belgische sixpack

Coca-Cola light zoekt mooiste Belgische sixpack

Wie wil er op reis naar New York met een man die knap, grappig, charmant, handig én sportief is? Dan komt het erop aan een date vast te krijgen met de eerste Belgische 'Coca-Cola light'-man.

Twintig jaar internationale ervaring

De 'Coca-Cola light'-man dook voor het eerst op in 1994 als knappe bouwvakker, die iets voor de middag stopte met werken, zijn t-shirt uittrok, veel belangstelling van dames in de omliggende kantoren genoot en vervolgens een blikje Cola light bovenhaalde.

 

De jaren nadien toonde hij zijn polyvalentie: hij werd glazenwasser, dan pakjesbezorger en vervolgens klusjesman. Vorig jaar voegde hij ook nog tuinman toe aan zijn cv, een rol die weggelegd was voor het Britse model Andrew Cooper.

 

Eerste Belgische hunk

Dit jaar wordt voor het eerst ook een Belgische 'Coca-Cola light'-man verkozen. Twintig heren hebben alvast de eerste ronde overleefd. Zij moesten niet metselen, geen pakjes bezorgen of geen klusjes te doen, maar dienden wel te verschijnen voor de camera van een professionele fotograaf.

 

Het publiek kan de twintig geselecteerde hunks nu reduceren tot een 'shortlist' van tien stuks. Vanaf 23 juni gaan ze de dagelijkse strijd om de gunst van de dames aan op de website van het merk.

 

De resterende tien gaan naar de finale op 10 juli. Wie wint, mag met twee op reis naar New York. Daarnaast vangt hij ook 10.000 euro en krijgt hij gedurende een jaar de hoofdrol in een nationale campagne voor Coca-Cola light. Wie de nieuwe hunk inschreef voor de wedstrijd, mag zelfs met vier op reis naar New York, met een aankoopbudget van 5.000 euro erbovenop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Duvel Moortgat de Italiaanse toer op

22/02/2018

Duvel Moortgat heeft zijn minderheidsbelang in de Italiaanse brouwerij Birrificio del Ducato opgetrokken tot 70%. De Belgische brouwerij, ook bekend van Vedett, zit al sinds 2016 in het kapitaal van de brouwerij uit Soragna bij Parma.

Colruyt haalt producten Nestlé uit de rekken

21/02/2018

Colruyt heeft minstens 18 producten van Nestlé uit de winkelrekken gehaald. Beide partijen zijn immers niet tot een akkoord gekomen over de prijzen en dus worden de producten tijdelijk niet meer verkocht bij Colruyt.

Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Back to top