Coca-Cola light zoekt mooiste Belgische sixpack

Coca-Cola light zoekt mooiste Belgische sixpack

Wie wil er op reis naar New York met een man die knap, grappig, charmant, handig én sportief is? Dan komt het erop aan een date vast te krijgen met de eerste Belgische 'Coca-Cola light'-man.

Twintig jaar internationale ervaring

De 'Coca-Cola light'-man dook voor het eerst op in 1994 als knappe bouwvakker, die iets voor de middag stopte met werken, zijn t-shirt uittrok, veel belangstelling van dames in de omliggende kantoren genoot en vervolgens een blikje Cola light bovenhaalde.

 

De jaren nadien toonde hij zijn polyvalentie: hij werd glazenwasser, dan pakjesbezorger en vervolgens klusjesman. Vorig jaar voegde hij ook nog tuinman toe aan zijn cv, een rol die weggelegd was voor het Britse model Andrew Cooper.

 

Eerste Belgische hunk

Dit jaar wordt voor het eerst ook een Belgische 'Coca-Cola light'-man verkozen. Twintig heren hebben alvast de eerste ronde overleefd. Zij moesten niet metselen, geen pakjes bezorgen of geen klusjes te doen, maar dienden wel te verschijnen voor de camera van een professionele fotograaf.

 

Het publiek kan de twintig geselecteerde hunks nu reduceren tot een 'shortlist' van tien stuks. Vanaf 23 juni gaan ze de dagelijkse strijd om de gunst van de dames aan op de website van het merk.

 

De resterende tien gaan naar de finale op 10 juli. Wie wint, mag met twee op reis naar New York. Daarnaast vangt hij ook 10.000 euro en krijgt hij gedurende een jaar de hoofdrol in een nationale campagne voor Coca-Cola light. Wie de nieuwe hunk inschreef voor de wedstrijd, mag zelfs met vier op reis naar New York, met een aankoopbudget van 5.000 euro erbovenop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Back to top