Sequoia opent vierde winkel in Waver | RetailDetail

Sequoia opent vierde winkel in Waver

Sequoia opent vierde winkel in Waver

Sequoia heeft een nieuwe winkel in Waver geopend. Het is de vierde vestiging voor de keten van bioproducten, na die van Stokkel (Sint-Pieters-Woluwe), Ukkel en Waterloo.

Focus op zuiden van Brussel

Sequoia mikt vooral op Brussel en Waals-Brabant en dit om een dubbele reden. Ten eerste biedt het zuiden van Brussel een interessant publiek van jonge en goed opgeleide inwoners, die meer vatbaar zijn voor biologische producten en een hogere koopkracht hebben. Ten tweede heeft een concentratie van de winkels logistieke voordelen.

 

De nieuwe Waverse winkel is gelegen langs de Chaussée de Namur, naast de keukenwinkel Ixina. Hij beslaat zowat 300 m² verkoopoppervlakte en focust vooral op verse producten. In totaal worden 8.000 referenties aangeboden. De goederen worden bij voorrang betrokken bij lokale en Waalse land- en tuinbouwers.

 

Elk jaar nieuwe winkel bij

De nieuwe winkel richt zich voornamelijk op de bevolking van Waver en Louvain-La-Neuve. Het verkooppunt biedt hen tijdens de middag ook een traiteurdienst met producten die dagvers ter plaatse worden bereid.

 

De opening van de nieuwe winkel maakt deel uit van de plannen van Sequoia om het komende decennium elk jaar een bijkomend verkooppunt te openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Carrefour: Kies zelf hoeveel je meer betaalt voor ‘faire’ melk

19/02/2018

Naar Frans voorbeeld lanceert Carrefour melk van ‘Het merk van de consument’, een nieuw merk waarvan consumenten zelf de prijs hebben bepaald. De melk gaat 1,05 euro kosten, zodat boeren een grotere marge krijgen.

Back to top