Sequoia opent vierde winkel in Waver

Sequoia opent vierde winkel in Waver

Sequoia heeft een nieuwe winkel in Waver geopend. Het is de vierde vestiging voor de keten van bioproducten, na die van Stokkel (Sint-Pieters-Woluwe), Ukkel en Waterloo.

Focus op zuiden van Brussel

Sequoia mikt vooral op Brussel en Waals-Brabant en dit om een dubbele reden. Ten eerste biedt het zuiden van Brussel een interessant publiek van jonge en goed opgeleide inwoners, die meer vatbaar zijn voor biologische producten en een hogere koopkracht hebben. Ten tweede heeft een concentratie van de winkels logistieke voordelen.

 

De nieuwe Waverse winkel is gelegen langs de Chaussée de Namur, naast de keukenwinkel Ixina. Hij beslaat zowat 300 m² verkoopoppervlakte en focust vooral op verse producten. In totaal worden 8.000 referenties aangeboden. De goederen worden bij voorrang betrokken bij lokale en Waalse land- en tuinbouwers.

 

Elk jaar nieuwe winkel bij

De nieuwe winkel richt zich voornamelijk op de bevolking van Waver en Louvain-La-Neuve. Het verkooppunt biedt hen tijdens de middag ook een traiteurdienst met producten die dagvers ter plaatse worden bereid.

 

De opening van de nieuwe winkel maakt deel uit van de plannen van Sequoia om het komende decennium elk jaar een bijkomend verkooppunt te openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije Europese zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7 procent dalen.

Danone wijzigt managementstructuur

19/10/2017

Danone heeft besloten om de managementstructuur aan de top van het bedrijf aan te passen. De functie van voorzitter van de raad van bestuur en die van CEO worden voortaan gecombineerd door huidig CEO Emmanuel Faber.

Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Colruyt lanceert maaltijdbox

18/10/2017

Colruyt brengt een maaltijdbox voor gezinnen met kinderen op de markt, met alle nodige ingrediënten voor drie maaltijden. De kleinste maaltijdbox kost 52 euro, terwijl een iets grotere 59 euro kost. De keten maakt daarbij geen gebruik van een abonnementsformule.

Back to top