Stella Artois in zee met topfotografe Annie Leibovitz

Stella Artois in zee met topfotografe Annie Leibovitz

Voor zijn nieuwste reclamecampagne heeft Stella Artois, het best verkochte Belgische bier ter wereld, niemand minder dan topfotografe Annie Leibovitz ingeschakeld. Samen met een selectie internationale bloggers geeft zij haar kijk op "timeless beauty”, het centrale thema van de campagne.

John Lennon, Demi Moore, Stella Artois

De Amerikaanse topfotografe Annie Leibovitz raakte bekend met haar portretten van wereldsterren als John Lennon of Demi Moore. "Als wereldster van het Belgische bier is Stella Artois dan ook bijzonder trots op deze nieuwe samenwerking. Annie Leibovitz’s werk combineert feilloos artistieke genialiteit met nauwgezet vakmanschap, en dat leidde tot de Timeless Beauty-campagne”, zegt Emma Fox, global marketing director van Stella Artois.

 

De campagne zal ook online worden uitgespeeld: in de 'Studio Stella Artois' op de site zijn zowel de beelden van de Annie Leibovitz-shoot als de foto's van internationale bloggers (bij wie de Antwerpse Stéphanie Duval) te bewonderen. Het platform biedt ook een exclusieve kijk achter de schermen met "behind the scenes"-video's van interviews met Annie Leibovitz, de modellen, de stylisten en de medewerkers die betrokken waren bij de campagne.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, of 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Europa keurt bio-hervorming goed, België onthoudt zich

21/11/2017

De Europese Commissie heeft nieuwe regels goedgekeurd om biologische landbouw in Europa te vereenvoudigen. De wetgeving treedt vanaf juli 2020 in werking. Belgische politici konden geen overeenstemming bereiken en daarom onthield ons land zich.

Carrefour aanvaardt herbruikbare verpakkingen van klanten aan bedieningstogen

20/11/2017

Na een geslaagd testproject in de hypermarkt van Carrefour in Bierges, aanvaarden alle vestigingen van Carrefour Hypermarket en Market in eigen beheer vanaf nu herbruikbare zakjes en dozen die klanten zelf meebrengen aan de bedieningstogen van de winkels.

Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Back to top