Stella Artois in zee met topfotografe Annie Leibovitz | RetailDetail

Stella Artois in zee met topfotografe Annie Leibovitz

Stella Artois in zee met topfotografe Annie Leibovitz

Voor zijn nieuwste reclamecampagne heeft Stella Artois, het best verkochte Belgische bier ter wereld, niemand minder dan topfotografe Annie Leibovitz ingeschakeld. Samen met een selectie internationale bloggers geeft zij haar kijk op "timeless beauty”, het centrale thema van de campagne.

John Lennon, Demi Moore, Stella Artois

De Amerikaanse topfotografe Annie Leibovitz raakte bekend met haar portretten van wereldsterren als John Lennon of Demi Moore. "Als wereldster van het Belgische bier is Stella Artois dan ook bijzonder trots op deze nieuwe samenwerking. Annie Leibovitz’s werk combineert feilloos artistieke genialiteit met nauwgezet vakmanschap, en dat leidde tot de Timeless Beauty-campagne”, zegt Emma Fox, global marketing director van Stella Artois.

 

De campagne zal ook online worden uitgespeeld: in de 'Studio Stella Artois' op de site zijn zowel de beelden van de Annie Leibovitz-shoot als de foto's van internationale bloggers (bij wie de Antwerpse Stéphanie Duval) te bewonderen. Het platform biedt ook een exclusieve kijk achter de schermen met "behind the scenes"-video's van interviews met Annie Leibovitz, de modellen, de stylisten en de medewerkers die betrokken waren bij de campagne.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Toch geen royale vertrekpremie voor ex-topman Carrefour

18/06/2018

Georges Plassat, de voormalige CEO van Carrefour, ziet af van de royale vertrekregeling die voor hem was voorzien. Hij doet dat onder druk van de publieke opinie.

Online supermarkt Wink.be stopt ermee

18/06/2018

De groep Louis Delhaize trekt de stekker uit zijn webshop Wink.be. De specialist voor online boodschappen kreeg sinds de start in 2013 nooit uitzicht op rentabiliteit.

Protocolakkoord voor transformatieplan bereikt bij Carrefour

15/06/2018

De directie van Carrefour België heeft een protocolakkoord bereikt met de vakbonden voor het transformatieplan van de supermarktketen. Zo’n 250 jobs blijven alsnog gespaard.

Betalen met Appie bij Albert Heijn

15/06/2018

In Haarlem en Utrecht kunnen shoppers deze zomer bij Albert Heijn betalen met hun Appie-app.  De komende drie maanden voert de keten er een test met kassaloos shoppen, waarbij klanten met de app boodschappen scannen en betalen.

Filet Pur: Met een buik vol angsten

15/06/2018

Waarin we onthullen wie de échte baas is van Carrefour Belgium, waarom gezond eten niet zo gezond is, hoe alcohol ons opbeurt en wat Jumbo nu eigenlijk van plan is. Niet geheel doorbakken hoor, dit weekoverzicht van RetailDetail Food!

Alter’Native Food: A place apart at the upcoming SIAL Paris !

14/06/2018

(Advertorial) From 21st to 25th of October, Paris will be the world's food capital. 7,200 French and international exhibitors will be presenting their innovations among 21 exhibitions sectors.