Stella Artois in zee met topfotografe Annie Leibovitz

Stella Artois in zee met topfotografe Annie Leibovitz

Voor zijn nieuwste reclamecampagne heeft Stella Artois, het best verkochte Belgische bier ter wereld, niemand minder dan topfotografe Annie Leibovitz ingeschakeld. Samen met een selectie internationale bloggers geeft zij haar kijk op "timeless beauty”, het centrale thema van de campagne.

John Lennon, Demi Moore, Stella Artois

De Amerikaanse topfotografe Annie Leibovitz raakte bekend met haar portretten van wereldsterren als John Lennon of Demi Moore. "Als wereldster van het Belgische bier is Stella Artois dan ook bijzonder trots op deze nieuwe samenwerking. Annie Leibovitz’s werk combineert feilloos artistieke genialiteit met nauwgezet vakmanschap, en dat leidde tot de Timeless Beauty-campagne”, zegt Emma Fox, global marketing director van Stella Artois.

 

De campagne zal ook online worden uitgespeeld: in de 'Studio Stella Artois' op de site zijn zowel de beelden van de Annie Leibovitz-shoot als de foto's van internationale bloggers (bij wie de Antwerpse Stéphanie Duval) te bewonderen. Het platform biedt ook een exclusieve kijk achter de schermen met "behind the scenes"-video's van interviews met Annie Leibovitz, de modellen, de stylisten en de medewerkers die betrokken waren bij de campagne.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever reorganiseert Field Sales-team in België

22/01/2018

Unilever Belgium reorganiseert haar Retail Field Sales-team, de winkelvertegenwoordigers van de FMCG-producent. Er gaan daarbij elf banen verloren, bevestigt het bedrijf aan de RetailDetail-redactie.

Zo hard groeit Amazon in food

22/01/2018

E-commerce vertegenwoordigt nog steeds een beperkt aandeel in de foodverkopen, maar de Amerikaanse én Europese groeicijfers van Amazon voor het jaar 2017 ogen bepaald indrukwekkend. Is het kantelpunt nabij?

Amazon opent eerste winkel zonder kassa’s voor grote publiek

22/01/2018

Amazon opent vandaag in Seattle, nabij zijn hoofdkantoor, de eerste winkel zonder kassa’s voor het grote publiek. Het was al langer bezig met een test bij het eigen personeel, maar nu krijgt dus iedereen toegang.

Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte de keten een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

Back to top