Albert Heijn laat klanten Belgische producten kiezen bij Delhaize

Albert Heijn laat klanten Belgische producten kiezen bij Delhaize
http://www.shutterstock.com/nl/pic-331986098/

Albert Heijn heeft geen gras laten groeien over de mogelijkheden die de fusie met Delhaize meebrengt. Zo wil het een aantal klanten naar een Delhaize in Antwerpen sturen, waar ze kennis mogen maken met enkele Belgische producten.

 

Belgische producten in Nederlandse winkels

De klanten krijgen eerst een rondleiding in de winkel, waarna ze bij een proeverij kennis mogen maken met de beste Belgische producten. Zo wil Albert Heijn te weten komen welke Belgische producten zijn Nederlandse klanten graag in de winkels wil zien.

 

Albert Heijn zal daarom een selectie klanten met een Bonuskaart een uitnodiging per e-mail versturen. Klanten die interesse hebben om een kijkje te nemen bij Delhaize moeten hun aanvraag motiveren, waarna Albert Heijn zelf een selectie zal maken.

 

De gekozen klanten krijgen de mogelijkheid om zelf aan te geven welke producten zij het lekkerste vinden. Die producten verschijnen mogelijk later in de winkelrekken bij de Nederlandse filialen van Albert Heijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Back to top