Albert Heijn laat klanten Belgische producten kiezen bij Delhaize

Albert Heijn laat klanten Belgische producten kiezen bij Delhaize

Albert Heijn laat klanten Belgische producten kiezen bij Delhaize
http://www.shutterstock.com/nl/pic-331986098/

Albert Heijn heeft geen gras laten groeien over de mogelijkheden die de fusie met Delhaize meebrengt. Zo wil het een aantal klanten naar een Delhaize in Antwerpen sturen, waar ze kennis mogen maken met enkele Belgische producten.

 

Belgische producten in Nederlandse winkels

De klanten krijgen eerst een rondleiding in de winkel, waarna ze bij een proeverij kennis mogen maken met de beste Belgische producten. Zo wil Albert Heijn te weten komen welke Belgische producten zijn Nederlandse klanten graag in de winkels wil zien.

 

Albert Heijn zal daarom een selectie klanten met een Bonuskaart een uitnodiging per e-mail versturen. Klanten die interesse hebben om een kijkje te nemen bij Delhaize moeten hun aanvraag motiveren, waarna Albert Heijn zelf een selectie zal maken.

 

De gekozen klanten krijgen de mogelijkheid om zelf aan te geven welke producten zij het lekkerste vinden. Die producten verschijnen mogelijk later in de winkelrekken bij de Nederlandse filialen van Albert Heijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon wil nog zes kassaloze winkels openen

23/02/2018

Er komen na de opening van de eerste Amazon Go-winkel vorige maand nog minstens zes van de hoogtechnologische en kassaloze winkels gemakswinkels bij. Onder meer Los Angeles en Seattle krijgen nieuwe Amazon Go-winkels.

Belgische CEO Le Pain Quotidien verlaat bedrijf

23/02/2018

Vincent Herbert heeft na 17 jaar besloten om zijn functie als CEO van Le Pain Quotidien neer te leggen. Hij wordt opgevolgd door Jerry Gamez, die flink wat ervaring heeft bij fastfoodketen Burger King en Walmart.

Filet Pur: Uw portie speculatieve onzin

23/02/2018

Here we go again: foodretail is in essentie slechts een loopgravenoorlog. Maar wie haalt de consument uit z’n winterdepressie? Hier ligt een ondankbare taak voor het wekelijkse nieuwsoverzicht van RetailDetail Food!

Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018: 11-12-13 maart 2018 in Kortrijk Xpo

23/02/2018

(publireportage) Delicatessen & hoge kwaliteit maken van Tavola een topevent voor de foodretail,  met 450 marktleiders én ambachtelijke fabrikanten, en veel nieuwigheden. We stellen u graag de winnaars van de Gouden Tavola voor.

Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

Spar test dit voorjaar contactloos en kassaloos betalen

22/02/2018

Retail Partners Colruyt Group – de zelfstandigentak van Colruyt Group – werkt voor Spar aan een app waarmee klanten hun eigen boodschappen kunnen scannen en afrekenen via hun smartphone.

Back to top