Albert Heijn laat klanten Belgische producten kiezen bij Delhaize

Albert Heijn laat klanten Belgische producten kiezen bij Delhaize

Albert Heijn laat klanten Belgische producten kiezen bij Delhaize
http://www.shutterstock.com/nl/pic-331986098/

Albert Heijn heeft geen gras laten groeien over de mogelijkheden die de fusie met Delhaize meebrengt. Zo wil het een aantal klanten naar een Delhaize in Antwerpen sturen, waar ze kennis mogen maken met enkele Belgische producten.

 

Belgische producten in Nederlandse winkels

De klanten krijgen eerst een rondleiding in de winkel, waarna ze bij een proeverij kennis mogen maken met de beste Belgische producten. Zo wil Albert Heijn te weten komen welke Belgische producten zijn Nederlandse klanten graag in de winkels wil zien.

 

Albert Heijn zal daarom een selectie klanten met een Bonuskaart een uitnodiging per e-mail versturen. Klanten die interesse hebben om een kijkje te nemen bij Delhaize moeten hun aanvraag motiveren, waarna Albert Heijn zelf een selectie zal maken.

 

De gekozen klanten krijgen de mogelijkheid om zelf aan te geven welke producten zij het lekkerste vinden. Die producten verschijnen mogelijk later in de winkelrekken bij de Nederlandse filialen van Albert Heijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Mayonaisemerk Hellmann’s opent eigen deli in Antwerpen

23/04/2018

Op de Antwerpse Grote Markt heeft Unilever voor haar sauzenmerk Hellmann’s een deli in New Yorkse stijl geopend. De broodjes- en burgerbar “Richard’s by Hellmann’s” is wel slechts een pop-up, die zes weken open blijft.

Nestlé is de vier vingers van KitKat kwijt

23/04/2018

De vier ‘vingers’ van de chocoladereep KitKat zijn niet typisch genoeg om Nestlé het alleenrecht ervoor toe te kennen. Het Europees Gerechtshof beslecht zo een lange juridische strijd tussen KitKat en Leo.

Picnic bouwt distributiecentrum vlakbij België

23/04/2018

Vorige week nog maakte Picnic bekend zijn service uit te breiden naar twee nieuwe Noord-Brabantse steden; vandaag kondigt de online supermarkt de bouw van een distributiecentrum in Eindhoven aan. Het magazijn moet in mei al operationeel zijn.

Colruyt zet volop in op ‘vleesloos vlees’

20/04/2018

Vleesvervangers zijn hot, en dat heeft ook Colruyt begrepen. De Belgische retailer gaat samen met het Ierse voedingsbedrijf Kerry plantaardige vleesvervangers maken, een jaar nadat het al 'soja-kippenvleesproducent' Ojah overnam.

Filet Pur: Hete standjes in het versrayon

20/04/2018

De meteorologische experts van RetailDetail Food voorspellen nu al: het wordt een gloeiend hete zomer voor de FMCG-branche. Waarom? Dat onthult ons ongezouten en flink gepeperde weekoverzicht.

EU stemt wet voor betere biolabels

20/04/2018

Het Europees Parlement heeft een wet aangenomen om de biosector strenger, maar eerlijker en duidelijker te reglementeren. Met onder meer een biolabel en importregels wil Europa vooral bioproductie van eigen bodem een duwtje in de rug geven.