Thuislevering bij Lunch Garden blijkt een succes

Thuislevering bij Lunch Garden blijkt een succes

Restaurantketen Lunch Garden heeft een eerste testperiode met thuislevering in Drogenbos afgerond en is tevreden met de resultaten. Nu wil het bekijken hoe het systeem in de toekomst verder uitgebreid kan worden.

 

Koud geleverd

"De eerste tekenen zijn positief", zegt Annick van Overstraeten, CEO van Lunch Garden. “Het is nog te vroeg om te zeggen hoe we de nieuwe dienst zullen ontwikkelen, maar wat zeker is, is dat wij ervan overtuigd zijn dat dit een weg is die we in de toekomst moeten inslaan.”

 

Momenteel kunnen enkel klanten in de buurt van Lunch Garden Drogenbos hun bestellingen aan huis laten leveren. Maaltijden die voor 12u30 worden besteld, worden voor het avondeten geleverd. Lunch Garden levert zijn maaltijden wel altijd koud. De klant moet die dus zelf nog opwarmen thuis. Het zegt die keuze gemaakt te hebben, omdat het meer flexibiliteit geeft richting de klant, die desgevallend zijn maaltijd nog een dagje in de ijskast kan laten staan.

 

Bestellingen worden geleverd vanaf 10 euro, al vraagt Lunch Garden dan wel 5 euro leveringskosten. Vanaf 40 euro is de levering volledig gratis. Klanten krijgen op voorhand een sms met het uur waarop ze de chauffeur kunnen verwachten. Indien er niemand thuis is, wordt een bestelling voor de deur of bij de buren achtergelaten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour aanvaardt herbruikbare verpakkingen van klanten aan bedieningstogen

20/11/2017

Na een succesvolle test in de hypermarkt van Bièrges aanvaardt Carrefour nu bij alle hypermarkten en bij Carrefour Markets in eigen beheer herbruikbare verpakkingen van klanten aan bedieningstogen. Zo wil de groep de afvalberg helpen reduceren.

Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Tweede Leuvense foodhal De Smidse geopend

20/11/2017

Leuven is een foodhal rijker: dit weekend opende De Smidse aan het nieuwe Sluispark. In de voormalige smederij van Stella Artois zijn nu een verpakkingsvrije winkel, aperobags van Jeroen De Pauw, een pasta-atelier en meer te vinden.

Alibaba investeert 2,5 miljard in Auchan-dochter

20/11/2017

De Chinese e-commercereus Alibaba heeft een belang van 36% genomen in supermarktbedrijf Sun Art Retail Group. Met 450 supermarkten is dat de tweede grootste supermarktketen van China, en de Franse retailer Auchan is er de grootste aandeelhouder.

Colruyt controleert vleesleveranciers nu ook zelf

20/11/2017

Colruyt verscherpt de controle op zijn vleesproducten na de reeks schandalen die de vleessector de voorbije maanden alweer in een negatief daglicht stelde. In opdracht van de warenhuisketen licht een externe partner de slachthuizen onaangekondigd door.

Popsss verkoopt Belgische topwijnen in pop(sss)-up store

17/11/2017

Wijndistributeur Popsss, die uitsluitend wijnen van Belgische wijnboeren online verdeelt, opent een tijdelijke winkel in hartje Brussel. Tot het einde van het jaar vinden wijnliefhebbers er onder andere de fijnproeverscollectie "Crazy Belgians".

Back to top