3Suisses verschijnt enkel nog online

3Suisses verschijnt enkel nog online

3Suisses houdt op met de papieren catalogus en is in België voortaan enkel nog maar digitaal te vinden. Zo wil het bedrijf opnieuw rendabel worden en mikt het zelfs op de van marktleider in mode en decoratie in België.

Nieuwe look en 'magalogus'

Om opnieuw onder de aandacht te komen, heeft 3Suisses een volledig nieuwe look gecreëerd, die de komende maanden zal gepromoot worden met een tv-campagne, streetmarketing en aanwezigheid op sociale media. Daarnaast voert 3Suisses een nieuw prijzenbeleid in, met scherpe en ronde prijzen en met één prijs voor alle maten. Bestellingen boven 49 euro worden ook gratis geleverd bij een afhaalpunt.

 

Online blijft het met de 'magalogus' een mix tussen een magazine en een catalogus aanbieden. "3Suisses bedacht dit nieuwe format om de band tussen het merk en zijn klanten via de website te versterken. De magalogue is creatiever, spreekt meer tot de verbeelding en sluit beter aan bij de seizoenen", schrijft het bedrijf in een persbericht.

 

"Binnen een markt met een alsmaar groter wordende concurrentie zullen we met de herdynamisering van het merkimago in staat zijn onze doelstelling waar te maken: opnieuw het favoriete mode- en decoratiemerk van de Belgen op het internet worden en ons voortbestaan via dit pure-playermodel verzekeren", stelt Eric Dubois, algemeen directeur van 3Suisses.

 

Om de komende jaren terug te groeien, zal 3Suisses in twee jaar tijd 150 miljoen euro investeren in België en Frankrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Parcify levert met kajaks in Amsterdam

26/09/2017

Het Belgische koerierbedrijf Parcify probeert in Amsterdam pakketjes te leveren met kajaks en paddle boards. Het wil er de 'last mile' van de levering over het water voeren, omdat dit ecologischer en betrouwbaarder zou zijn.

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Back to top