(publireportage) Op de studiedag van AXI over GDPR behandelt Gino Van Ossel de evolutie van retail naar me-tail, waarna experts de impact op de gepersonaliseerde winkelervaring, de juridische impact, IT en veiligheid verder toelichten.
Studiedag: De nieuwe Europese privacywetgeving als opportuniteit voor elke retailer.
De nieuwe Europese GDPR verordening die op 25 mei 2018 in voege treedt, is een veelbesproken onderwerp. Voor de retailer blijven nog tal van vragen onbeantwoord. Net om die reden organiseert AXI een studiedag die zich exclusief richt tot de retail business. Dit initiatief is de meest complete GDPR studiedag (link naar website) voor de retailer.
Experts behandelen onderwerpen die voor u als retailer relevant zijn:
* Het aanreiken van een gepersonaliseerde shopping experience.
* De impact van GDPR op uw retail business. A deep dive.
* Het opstellen van bewerkersovereenkomsten.
* Het gebruik van disruptive technologies.
* De impact van GDPR op loyalty programma’s.
* Hoe maakt u uw retail organisatie compliant?
* Wat is de impact van GDPR op IT en security?
De gastsprekers zijn experts:
Als Professor Retail & Trade Marketing aan Vlerick Management School is Gino Van Ossel één van Europa’s toonaangevende experts inzake retailmanagement. In zijn sessie behandelt Gino Van Ossel de evolutie van Retail naar Me-tail en de kansen om een echte gepersonaliseerde shopping experience te creëren.
Als advisor Customer Policy & E-Commerce bij de Europese belangenorganisatie EuroCommerce, is Joanna Lopatowska het best geplaatst om retailers correct te informeren over de impact van de Europese GDPR verordening op hun business.
Geert Somers, advocaat-vennoot bij time.lex werkt bijna 20 jaar voor bedrijven in de retailsector op Belgisch en op Europees niveau. In het kader van samenwerking met third parties behandelt hij o.a. de opstelling van bewerkersovereenkomsten. Geert belicht tevens de uitdagingen bij het gebruik van disruptive technologies (VR en gezichtsherkenning).
Menno Borst is een gekende IT Risk Manager binnen de Nederlandse retailwereld. Retailers zoals Action, Hema, Praxis, BCC en de Bijenkorf gebruiken zijn expertise om hun IT security af te stemmen op de verwachtingen van de consument.
Als retail professional kunt u kosteloos deelnemen aan de studiedag op woensdag 8 november 2017. Deze door AXI – een retailspecialist met een track record van meer dan 20 jaar – georganiseerde studiedag richt zich tot alle professionals binnen de retail, zoals: directieleden, business transformation managers, retail managers, head of retail operations, sales managers, marketing managers, omnichannel managers, e-commerce managers, CRM managers, managers winkelautomatisering, IT managers, security officers, managers business intelligence, legal managers en communication managers.
Voor het volledige progamma en kosteloze aanmelding surf naar deze website (http://www.gdprinretail.eu/studiedag-gdpr-in-mechelen.html). Voor extra informatie contacteer Eric Pailler – eric.pailler@axi.be – Mobiel: +32 3471 93 19