De vierde studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2017 vindt plaats op 7 december. Het thema: ‘blurring’, met getuigenissen van Juttu, Amélie & Moi en Sissy-Boy. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie.
Spraakmakende concepten
Een opvallend trend in het retaillandschap is ‘blurring’ waarbij verschillende specialiteiten onder één dak worden samengebracht. De introductie van branchevreemde categorieën doen nieuwe speciaalzaken ontstaan. Kom op één namiddag kennismaken met de interne keuken van drie spraakmakende concepten, elk met hun eigen achtergrond. Wat hebben ze gemeenschappelijk, waarin verschillen ze van elkaar en wat kunnen wij daarvan leren?
Sprekers zijn Lies Moris (senior product group manager A.S.Adventure/Juttu), Stefanie Canu (zaakvoerder Amélie & Moi) en Victor van Nieuwenhuizen (managing director Sissy-Boy). Professor Gino Van Ossel verzorgt de inleiding en kernbesluiten.
De bijeenkomst begint om 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS naar de sessie van 7 december sturen. Stuur om kans te maken voor maandag 27/11 om 12u een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens.