Coca-Cola Visitors Center heropent deuren

Coca-Cola Visitors Center heropent deuren

Het Coca-Cola Visitors Center bij de bottelarij in Wilrijk heeft zopas zijn deuren heropend. Coca-Cola investeerde 1 miljoen euro in de vernieuwing van het centrum, die samenvalt met de 25e verjaardag van de site.

"Digitaal en interactief"

Coca-Cola kwam 65 jaar geleden al naar Antwerpen, maar de huidige site in Wilrijk viert dit jaar zijn 25e verjaardag. Om dat te vieren werd een miljoen euro geïnvesteerd in het Visitors Center, dat jaarlijks ongeveer 25.000 bezoekers lokt.

 

"In het Visitors Center leren jongeren de wereld achter Coca-Cola kennen. Ze kunnen er een kijkje nemen in de hoogtechnologische productie en distributie, maar we dagen hen tegelijk uit om mee te denken over een duurzame toekomst", zegt manager Inge Polspoel. "We hebben het bezoekerscentrum dan ook digitaal en interactief opgevat, zo kunnen ze zelf ervaren wat er allemaal mogelijk is."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op zijn kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Breaking: François-Melchior de Polignac weg bij Carrefour Belgium

22/09/2017

De redactie verneemt dat de CEO van Carrefour Belgium het bedrijf verlaat. Guillaume de Colonges, zopas benoemd tot directeur exécutif Europe du Nord et de l’Est, zal rechtstreeks de directie van Carrefour Belgium op zich nemen. 

Louis Delhaize lanceert huismerk ‘Louis’

22/09/2017

In het groeiende segment van buurtwinkels en petrolshops zet Delfood meer dan ooit in op differentiatie. Het nieuwe huismerk Louis wil een merk op mensenmaat zijn, met een uitgesproken Belgisch karakter. 

Back to top