Het bekende mineraalwatermerk Contrex lanceert een opmerkelijke herpositioneringscampagne. De focus op de slanke lijn behoort nu tot het verleden, voortaan zet het merk in op de gezonde levensstijl van de actieve vrouw.
“Volg je lichaam”
Uit recent marktonderzoek van het merk blijkt dat vrouwen een gezonde en evenwichtige levensstijl, en niet de ideale lijn of maat, het belangrijkste vinden om elke dag vol zelfvertrouwen door het leven te gaan. De nieuwe positionering van Contrex focust daarom niet langer op het slanke silhouet van de vrouw, maar op de prestaties die ze met haar lichaam levert. In de herpositioneringscampagne #nietshoudtonstegen met de nieuwe slogan ‘Contrex, volg je lichaam’ staan het drukke dagelijkse leven van elke vrouw centraal.
“De herpositionering van Contrex legt de nadruk op het potentieel van de vrouw om haar dromen te realiseren en zichzelf te overtreffen. Tegelijk benadrukt Contrex dat vrouwen goed naar hun lichaam moeten luisteren en er zorg voor dragen. Het mineraalrijke water, boordevol calcium en magnesium, is een ideale bron van energie en kracht voor de actieve vrouw. Dit wordt voortaan de pijler van onze communicatie en de basis voor het merk dat meer dan ooit de partner is van elke vrouw”, aldus merkmanager Lore Pieters.
Op 10 april start een 360° print- en online-communicatiecampagne, met tv-spots en activaties in de supermarkten. Het interactieve communicatieplatform www.contrex.be inspireert met onder andere portretten van actieve vrouwen, tips en veel informatie over een gezonde levensstijl en het belang van mineralen.