Binnenkort is er weer de traditionele voorjaarscampagne van de biologische sector, dus ging RetailDetail Food eens rondvragen wat ondernemers eigenlijk hebben met biologisch. Best wel wat, zo bleek.
Smaak is top
Bio blijft een kleine niche, maar de marges zijn interessant en de smaak is vaak top. Dat beweren althans ondernemers van Carrefour Market, AD Delhaize, Spar Colruyt Group en BioShop in het nieuwe nummer van onze gepersonaliseerde RetailDetail Food krant. We gingen ook op bezoek bij de groeiende bioretailer Sequoia en we spraken met de sectororganisatie BioForum.
Er is meer: we kijken naar de grote uitdagingen die toenemend snackgedrag met zich meebrengt, en we zoomen in op de duurzaamheidsstrategie van Lidl. Een leuke is ook de uitgebreide reportage die we maakten over de manieren waarop FMCG-merken en foodbloggers steeds intenser samenwerken.
Heb je dit nummer nog niet in je brievenbus of op je bureau aangetroffen? Dan kan je RetailDetail Food nummer 19 hier online lezen.