Na een sterk 2022 wil LolaLiza verdere internationale stappen zetten, via groothandel en marktplaatsen. Online is de ‘place to be‘, zegt CEO Joachim Rubin, die prat gaat op de grote wendbaarheid van het familiebedrijf.
[Interview] Joachim Rubin (LolaLiza): “Geen fast fashion, wel smart fashion”
Mode22 juni, 2023

Joachim Rubin
Met je PLUS-abonnement kan je alle PLUS+ nieuwsberichten verder lezen op je laptop of in onze mobiele app. Bovendien krijg je exclusieve mobiele toegang tot talloze micro-opleidingen. Mis deze kans niet om jouw retailkennis te verbreden en altijd up-to-date te blijven met RetailDetail. Nog geen abonnement? Abonneer je hier!

Blijf op de hoogte
Ontvang onze gratis nieuwsbrieven en mis het laatste retailnieuws niet.
Abonneren
Na een sterk 2022 wil LolaLiza verdere internationale stappen zetten, via groothandel en marktplaatsen. Online is de ‘place to be’, zegt CEO Joachim Rubin, die prat gaat op de grote wendbaarheid van het familiebedrijf.
Meer Mode
Bekijk meer