De eerste uitstap van RetailDetail naar Nederlandse supermarkten met The Buzz is een succes gebleken. Daarom komt er al snel een tweede editie, op 23 september. Inschrijven kan vanaf nu; het aantal beschikbare plaatsen is beperkt.
Retailinzicht vanop de eerste rij
Op 21 augustus trok The Buzz, het comfortabele VIP-busje van RetailDetail, voor het eerst naar Nederland om er met een groep foodprofessionals achter de schermen te kijken bij spraakmakende supermarkten van onder andere Albert Heijn, Plus, Dirk, Vomar, Amazing Oriental en Jumbo.
Het werd een inspirerende dag die extra glans kreeg door de energie en inzichten van retailexperts Jorg Snoeck en Erik Hemmes. Ook het deelnemersnetwerk bleek op niveau. Retail is immers zoveel meer dan cijfers: het is beleven, verbinden en bouwen aan de toekomst. Daarom plant RetailDetail al snel een nieuwe trip naar de noorderburen, op dinsdag 23 september. Op het programma: Jumbo, Albert Heijn, Lidl, Nettorama, Plus, Dirk en Vomar.
Aan boord van onze comfortabele The Buzz hoeft u zich nergens zorgen over te maken. Wij voorzien alle luxe, catering, wifi en inspirerende content onderweg. Deelnemen kan aan 750 euro per persoon (exclusief btw). Grijp deze kans om retailinzicht op te doen vanop de eerste rij: schrijf u vandaag nog in via de knop hieronder en geef uw business een inspirerende boost. Opgelet: het aantal beschikbare plaatsen is beperkt, snel reageren is de boodschap!







