Wijnegem Shopping Center heeft de grootste make-over achter de rug sinds de start van het winkelcentrum, 32 jaar geleden. Spraakmakende marketingacties en een sterke focus op service vormen de basis van het succes, zegt algemeen directeur Katrien Geysen.
Blikvanger: de vloer
Met een groots opgezet feestweekend zet het winkelcentrum een punt achter een intens renovatiejaar. De oude naam Wijnegem Shopping Center keert terug, het interieur is gloednieuw. De grootste verandering? De originele vloer maakte plaats voor een lichte variant. “Een echt paradepaadje”, zegt Geysen. “Dat was nachtwerk: alle winkels konden openblijven tijdens de werken, ook voor de klanten bleef de hinder beperkt.” Ook de rest van het interieur werd volledig vernieuwd: de zitbanken, de infobalie, de toiletten, de lockers, de signalisatie… En, opmerkelijk: “We zagen geen terugloop in bezoekersaantallen tijdens de werken, integendeel: er was zelfs een lichte stijging.”


