Colruyt Group opent 3 winkels op 1 plek | RetailDetail

Colruyt Group opent 3 winkels op 1 plek

Colruyt Group opent 3 winkels op 1 plek

De Colruyt Group opent in Mol binnenkort een vestiging van Bio-Planet, Dreamland en Dreambaby op één locatie. Het heeft daarvoor een volledig nieuw pand neergepoot op de voormalige locatie van Center Shop.

Efficiënter

De nieuwe winkels openen op 25 oktober hun deuren en zullen samen goed zijn voor een dertigtal jobs. Door samen te werken wil Colruyt Group dat de ketens efficiënter en kostenbewuster worden. Eerder werden al gelijkaardige projecten geopend in Namen en Charleroi.

 

Voor Bio-Planet is het de 27e winkel in België en na Turnhout ook de tweede keer dat de bioketen naar de Kempen komt. De winkel heeft een oppervlakte van 650 m², waar meer dan 6.000 producten worden aangeboden. Elke maand worden er ook een zestigtal nieuwe producten geïntroduceerd. Net als bij alle andere vestigingen van Bio-Planet werd ook in Mol de nodige aandacht geschonken aan duurzaamheid, met onder andere een milieuvriendelijke koelinstallatie.

 

Speelgoedketen Dreamland opent in Mol zijn 46e winkel, terwijl Dreambaby al toe is aan vestiging 26. Tijdens de eerste dagen zullen zowel bij Dreamland als bij Dreambaby een aantal speciale activiteiten en acties te vinden zijn, om de opening te vieren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.