RetailDetail BE
België - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Over ons
  • Contact
  • Inloggen
  • Abonneren
  • News
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • RetailDetail Plus
  • Events
  • RetailHunt Singapore
  • Advertising & Partnerships
    • EVENT PARTNERSHIPS
    • PRINT ADVERTISING
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • RetailHub
    • The Loop
    • Event- & Workshopruimtes
    • Virtuele tour
RetailDetail BE
België - NL
  • België - NL
  • Belgique - FR
  • Nederland - NL
  • Europe - EN
  • Over ons
  • Contact
  • Inloggen user
  • News
    • Food
    • Mode
    • Wonen
    • Elektro
    • Schoonheid/verzorging
    • Doe-Het-Zelf/Tuin
    • Vrije tijd
    • Algemeen
  • RetailDetail Plus
  • Events
  • RetailHunt Singapore
  • Advertising & Partnerships
    • EVENT PARTNERSHIPS
    • PRINT ADVERTISING
    • ONLINE ADVERTISING
    • PRINT ARCHIVE
  • RetailHub
    • The Loop
    • Event- & Workshopruimtes
    • Virtuele tour
  • Inloggen
  • Abonneren
thumb
Geschreven door Pauline Neerman
In dit artikel
Artikel delen
  • facebook
  • instagram
  • twitter
  • linkedin
  • email

[Connect & Learn] De toekomst van sales: klaar voor 2024

icon
Algemeen15 november, 2023

Je prospect is veranderd, maar ben jij dat ook? Salesexpert Michael Humblet deelt de nieuwste strategieën en technieken om je verkoop in 2024 te verbeteren.

Sales in een digitale wereld

Of je nu een junior sales executive of een door de wol geverfde salesmanager bent, in het nieuwe tijdperk van digitale verkoop is het noodzakelijk om je verkoopaanpak te vernieuwen. Het digitale tijdperk en de eenvoudige toegang tot informatie hebben het kooptraject van klanten drastisch veranderd. Als gevolg daarvan is je traditionele verkoopaanpak misschien niet meer zo effectief.

De fundamentele waarden van een prospect zijn verschoven, net als de verkoopmethodes die je nodig hebt. In de huidige complexe en snel evoluerende bedrijfsomgeving is het simpelweg niet haalbaar meer om één enkele techniek te gebruiken voor elke verkoper en prospect. In plaats daarvan kan een hybride verkoopmethode een veelzijdigere en effectievere aanpak bieden.

Salesexpert Michael Humblet biedt daarom een exclusieve micro-learningcursus aan op het nieuwe RetailDetail Connect & Learn-platform. Hoe zet je ‘Dark Traffic’ – anonieme prospects – om in kopende klanten? Hoe kan je ‘social proof’ en sociale media in jouw voordeel gebruiken? En welke digitale personalsalestools zijn de nuttigste? Je leert het op jouw tempo, in beknopte en interactieve modules.

Toegang tot de RetailDetail Connect & Learn-omgeving is gratis voor RetailDetail Plus-abonnees. Je vindt er alle Plus-artikelen en meer dan vijftig interactieve microlearnings, e-cursussen, talks en podcasts.

Klik hier om de micro-learningcursus te ontdekken.

Blijf op de hoogte

Ontvang onze gratis nieuwsbrieven en mis het laatste retailnieuws niet.

Abonneren
logo

Je prospect is veranderd, maar ben jij dat ook? Salesexpert Michael Humblet deelt de nieuwste strategieën en technieken om je verkoop in 2024 te verbeteren.

Meer Algemeen
Bekijk meer
  • icon
    Algemeen7 december, 2023
    Je merk ontwikkelen: een groot voordeel voor kmo’s

    (Publireportage) Europese kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s) verkochten vorig jaar 180 producten per minuut op Amazon. Laten we even stilstaan bij de omvang van dit cijfer: het gaat in totaal om meer dan negentig miljoen producten.

  • icon
    Algemeen6 december, 2023
    Waarom RetailDetail op RetailHunt trekt naar Singapore

    In juni organiseert RetailDetail een exclusieve RetailHunt naar het bruisende Singapore, in samenwerking met Retail’s Big Show Asia Pacific, het grootste retailevent in Azië. Jorg Snoeck ziet hoe het epicentrum van de retail naar het oosten verschuift.

  • icon
    Algemeen5 december, 2023
    Bol gaat verkooppartners sneller betalen

    Vanaf 1 januari kunnen verkooppartners van Bol zelf kiezen of ze één of twee keer per maand uitbetaald worden. De retailer wil ondernemers zo in staat stellen om harder te groeien via het platform.

Meest gelezen
  • icon

    Food16 november, 2023

    [Analyse] Merkpositionering Delhaize krijgt rake klappen

  • icon

    Food15 november, 2023

    Stakingen in magazijnen Aldi, Colruyt en Delhaize

  • icon

    Mode20 november, 2023

    H&M opent compact winkelformaat in Turnhout

  • icon

    Food13 november, 2023

    Delhaize vindt overnemers voor 21 bijkomende supermarkten, teller staat op 72

Volg RetailDetail
  • socialFacebook
  • socialTwitter
  • socialInstagram
  • socialLinkedIn
footer-logo
RetailDetail, de leidende b2b-retailcommunity in de Benelux, houdt retailprofessionals up-to-date met online en offline publicaties, evenementen, retailhunt inspiratiereizen en het unieke co-creatieplatform retailhub, waar retailers en hun leveranciers de toekomst van het winkelen kunnen ervaren.
Postadres:
Kolveniersstraat 7 bus 26 2000 Antwerpen
Bezoekadres:
Stadsfeestzaal – Meir 78 2000 Antwerpen
Hoe bereik je ons:
Routebeschijving
© 2023 RetailDetail
algemene voorwaarden | privacy policy
+32 3 500 89 59 info@retaildetail.be
Wij gebruiken cookies op onze website om u de meest relevante ervaring te geven door het onthouden van uw voorkeuren en herhaalde bezoeken. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies.
Alles accepterenCookie SettingsReject All
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Functional & Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDuurOmschrijving
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics & Advertisement".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Functional & Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance & Others".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Analytics & Advertisement
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance & Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
OPSLAAN & ACCEPTEREN