Coolblue lanceert app voor iOS

Coolblue lanceert app voor iOS

De Nederlandse webshop Coolblue heeft een eigen app gelanceerd, die voorlopig wel nog enkel beschikbaar is voor Apple-toestellen. Daarmee moeten klanten nog sneller een aankoop kunnen doen op de webshop.

Verlengstuk

“We hebben de app gebouwd omdat onze klanten ernaar vroegen. Het is een verlengstuk van onze website en zal elke dag een beetje beter worden gemaakt. Je kunt dus elke 2 weken een update met nieuwe features verwachten”, aldus Pieter Zwart, oprichter en CEO van Coolblue.

 

Via de app kan het volledige assortiment van Cooblue bekeken worden en eenvoudig bestellingen worden gedaan. Daarna kunnen klanten er ook hun pakjes volgen, oude bestellingen herbekijken en reviews schrijven over aangekochte producten. Een handige functie is de barcodescanner, waarmee onmiddellijk de prijs van een product op Coolblue opgezocht kan worden. Momenteel is de app wel enkel nog maar in Nederland beschikbaar.

 

Om een beetje in de typisch ongedwongen sfeer van Coolblue te blijven, zal er elke maand ook een glimlachonderzoek plaatsvinden op de app. Daarbij mogen gebruikers hun mening geven over een niet al te serieus onderwerp. Deze maand gaat het daarbij over de ‘Kattenkijker’, waarbij er wordt gezocht naar de leukste kattenfoto.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Decathlon trekt naar VS en Canada

23/08/2017

De Franse sportketen Decathlon keert terug naar Noord-Amerika: nog dit jaar opent een winkel in San Francisco, voor volgend jaar staat een verkooppunt nabij Montréal in Canada op de planning.

Algemeen directeur Blokker treedt terug

22/08/2017

Rob Heesen, algemeen directeur bij winkelketen Blokker, treedt met onmiddellijke ingang af. Zijn functie wordt overgenomen door Casper Meijer, CEO van de Blokker Holding: hij zal de beide functies voortaan combineren.

Storesquare mikt op 1 miljoen bezoekers - en Nederland

21/08/2017

Sinds de start in februari 2016 is Storesquare uitgegroeid tot de grootste Vlaamse start-up in e-commerce. Met een nieuwe look, een aangepaste prijsstructuur en doorgedreven data-analyse zet het bedrijf nieuwe stappen - ook richting Nederland. 

Heineken mag duizenden Britse pubs overnemen

18/08/2017

Heineken heeft van de Britse concurrentiewaakhond CMA een positief signaal gekregen om de Britse pubs van Punch Taverns over te nemen. In totaal krijgt Heineken zo 1.900 pubs in handen, in ruil voor 305 miljoen pond (350 miljoen euro).

Boobs ’n Burps sluit alle winkels

18/08/2017

De borstvoedingswinkels van Boobs ‘n Burps in Antwerpen, Gent, Leuven, Hasselt en Brussel sluiten allemaal de deuren. Oprichtster Roeline Ham zegt dat ze niet kan opboksen tegen de online concurrentie.

Tom&Co mikt op 25 Franse winkels tegen eind dit jaar

17/08/2017

Ruim een jaar na de verkoop door Delhaize zit de keten van dierenspeciaalzaken Tom&Co boordevol plannen. De groep wil een heus omnichannelbedrijf worden en werkt daarom aan een webshop - en meer fysieke winkels in Frankrijk.

Back to top