Topsprekers, exclusieve interviews…
Met het voordeelpakket ‘Bronze’ kan u immers extra voordelig naar het Retaildetail congres 2013, dat op 25 april plaatsvindt in Antwerpen. De dringende boodschap “Switch or Die” zal er verkondigt worden door topsprekers Peter Hinssen, auteur van de bestseller “The New Normal”, Wouter Torfs, die in de ziel van een schoenendoos laat kijken, Coolblue-oprichter Pieter Zwart en als afsluiter niemand minder dan CEO van De Persgroep Christian Van Thillo. Wie het Bronze-pakket bestelt, krijgt er naast een ‘early bird’-toegangsticket ook Peter Hinssens “The New Normal” bij.
Het Silver-voordeelpakket biedt dan weer een interessante combinatie van de kersverse retailbible 2013 en een gratis jaarabonnement op de tweede jaargang van het Retaildetail magazine. De tweede editie van de retailbible is namelijk nu uit en is volledige geüpdatet. Met meer dan 1.000 pagina’s informatie over alle winkelketens in België, is het de meest compacte en volledig Who’s Who van de retail op de markt. Ook zetten we ons schrap voor de ondertussen tweede jaargang van het Retaildetail magazine, met bijvoorbeeld al in het eerste nummer een exclusief Interview met CEO van Albert Heijn Europa Sander Van der Laan.
… en gratis managementboeken
Doch wie het meeste voordeel wil doen, gaat voor de ‘Gold’-optie. Hiermee haalt u niet alleen de retailbible en een toegangsticket voor het Retaildetail congres “Switch or Die” in huis, maar krijgt u er ook nog eens helemaal gratis een jaarabonnement op het magazine, het boek “The New Normal” van Peter Hinssen én Wouter Torfs zijn befaamde “De ziel zit in in een schoenendoos” bovenop.
Ga nu naar de webshop om nog snel deze actie mee te pikken, want wie aarzelt verkijkt zijn kans!