Turkse parfumerie Bargello geopend in Antwerpen | RetailDetail

Turkse parfumerie Bargello geopend in Antwerpen

Turkse parfumerie Bargello geopend in Antwerpen

In Antwerpen heeft de Turkse parfumerieketen Bargello een vestiging geopend in de Wilde Zee. Bargello verkoopt geen grote merken, maar maakt eigen parfums, die geïnspireerd zijn door bekende namen.

 

Tot 75 procent goedkoper

Bargello werd in 1952 opgericht in Turkije, maar heeft ondertussen al meer dan 300 winkels wereldwijd, waaronder een tiental in Nederland. In België is het pas de eerste vestiging, maar er wordt ook al gedacht aan Gent en Brussel.

 

“Onze winkel in Antwerpen is slechts 20 vierkante meter groot, maar dat is ruim voldoende. In de Wilde Zee is veel passage en zijn er heel wat kleine winkeltjes. Vandaar dat we hier beter tot ons recht komen dan pakweg op de Meir”, zegt de Nederlandse zaakvoerder Cengiz Gorgen aan GVA.

 

Bij Bargello zijn 400 eigen parfums te vinden, in flesjes van 50 milliliter, die allemaal tegen de prijs van 19,99 euro worden verkocht.

 

“Qua geur zijn onze parfums perfect vergelijkbaar met die van de grote merken”, zegt Gorgen. “Alleen hebben ze allemaal een nummer in plaats van een naam. Op die manier bespaar je tot 75 procent op je favoriete geur. Voor ieder bekend parfum hebben wij een eigen alternatief. In ons assortiment zitten zowel parfums met zoete appeltjesgeur als kruidige avondgeuren.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

Henkel en PostNL stappen in Nederlands wasplatform

24/05/2018

Een nieuwe Nederlandse startup, Dobbi, draait de was voor jou: de onderneming haalt thuis je vuile was op en brengt het schoon gestreken en gevouwen terug. PostNL en Henkel investeren al mee in het bedrijf, dat een nieuwe disruptor wil zijn.

Henkel houdt stand in onzekere marktomstandigheden

09/05/2018

Ondanks negatieve wisselkoerseffecten en logistieke problemen in de Verenigde Staten ziet Henkel toch positieve ontwikkelingen in het eerste kwartaal. De lijmafdeling deed het beter dan de divisies wasmiddelen en beauty.

Waarom Ecover niet meestapt in de promotie-oorlog

04/05/2018

Ecologische pionier Ecover mag weer wat rebelser worden en zoekt aansluiting bij de beginjaren. Het merk lanceert een nieuwe afwasmiddelfles en een televisiecampagne. De ambitie? Groei brengen in categorieën die onder druk staan.

Primark opent in Antwerpen onder grote belangstelling

30/04/2018

Het was aanschuiven om op de openingsdag binnen te geraken in de nieuwe Primark-winkel op de Meir in Antwerpen. De nieuwe winkel is dan ook de grootste vestiging in België en beslaat 5.900 m² in twee verdiepingen.

Bio-Planet opent eerste stadswinkel in Antwerpen

26/04/2018

Ook Bio-Planet springt nu op de kar van de stadswinkel. De bioketen van Colruyt Group opent binnenkort haar eerste winkel in het hartje van Antwerpen en brengt zo haar bioproducten meer binnen het bereik van mensen zonder wagen.