Deze maand lanceert Carrefour een nieuwe digitale spaaractie: klanten kunnen zegels sparen voor een verrassingsdoos die minstens twintig producten en een heleboel kortingsbonnen bevat.
Marketinginspanningen
Dat Carrefour dit jaar de marketinginspanningen verhoogt in België, had marketingdirecteur Yannick de Bièvre al eerder aangekondigd, in een interview met RetailDetail. Na de lancering van de campagne “alles voor jouw haaaaa” een maand geleden, komt de retailer nu met een nieuwe spaaractie.
Om deel te nemen kunnen klanten zich sinds vandaag inschrijven via de app, kiosken in de winkel of op bonusland.be. Voor elke aankoop van twintig euro ontvangen klanten één digitale zegel. 25 zegels geven recht op een verrassingsdoos die minstens twintig producten (voeding en niet-voeding) bevat ter waarde van minstens dertig euro. De doos bevat ook een boekje met vouchers ter waarde van 45 euro. De retailer beperkt het aanbod tot twee dozen per gezin.
De actie gaat gepaard met stevige promoties van het type 2+2 of zelfs 2+3 gratis, belooft Carrefour. Op de parkings van de hypermarkten in Bergen, Bierges, Brugge, Drogenbos, Herstal, Jambes, Kuringen, Oudergem, Schoten, Sint-Agatha-Berchem, Waterloo en Zemst staat er bovendien een reuzegrote verrassingsdoos te wachten waar klanten geschenkbonnen van honderd euro, bonuspunten en snoepjes kunnen winnen. Om de actie te promoten voert Carrefour campagne op radio en tv, op bushokjes, digitaal en in de folders.