Unilever opent pop-uptheebar in Antwerpen | RetailDetail

Unilever opent pop-uptheebar in Antwerpen

Unilever opent pop-uptheebar in Antwerpen

Unilever gaat in de Nationalestraat in Antwerpen de tijdelijke theebar LEAF. openen, waar de Brits-Nederlandse onderneming gedurende vijf weken haar assortiment Pure Leaf in de kijker wil zetten.

Dol op thee

Pure Leaf is ijsthee die gemaakt is met vers getrokken thee van pure theeblaadjes. Er worden geen kunstmatige smaak- en kleurstoffen of conserveermiddelen aan toegevoegd. De thee werd in 2015 gelanceerd in Nederland, vorig jaar volgde de introductie in België. Ze bestaat in de smaken munt, perzik of citroen.

 

Daarnaast kan je in de tijdelijke bar ook proeven van verschillende warme theetjes, theesmoothies en mocktails op basis van thee. Tevens zullen er hapjes worden aangeboden van het foodcollectief LesOdettes, dat biologische voedingsproducten propageert.

 

“We willen aftoetsen of de Belgen hier al klaar voor zijn. Wij hebben hier minder de traditie die in Groot-Brittannië leeft, maar ook hier zijn er veel mensen die echt wel dol zijn op thee”, stelde merkenbouwer Gea Massy van Unilever in Gazet van Antwerpen.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Listeriabesmetting brengt Greenyard in problemen

16/07/2018

Groentenproducent Greenyard ligt onder vuur na een listeriabesmetting in zijn Hongaarse fabriek. Het bedrijf zegt alle nodige maatregelen te nemen, maar de beurskoers keldert.

Eerste OKay met Collect&Go-afhaalpunt opent in Heusden

16/07/2018

OKay, de buurtsupermarkt van Colruyt Group, opent een eerste vestiging met Collect&Go-afhaalpunt in Heusden. De nieuwe vestiging test de afhaalservice, die bij succes ook naar andere OKay-winkels wordt uitgerold.