Undiz Machine opent op 15 juli deuren in Parijs

Undiz Machine opent op 15 juli deuren in Parijs

Na een eerste test in Toulouse zal de Undiz Machine op 15 juli de deuren openen in Parijs, met een volledig nieuw concept: de "click & capsule".

Robot-boetiek

Het jonge ondergoedmerk Undiz, deel van de Etam Group, had een aantal maanden geleden reeds een vernieuwend concept gelanceerd: een robot-boetiek onder de naam Undiz Machine. Dankzij een computerdatabase kan de klant kledingstukken opzoeken, die vervolgens door grote buizen worden afgeleverd in een capsule.

 

De winkel in Parijs zal 270 m² groot zijn, gespreid over 2 etages. Meer dan de helft van de winkel is voorbestemd voor de stock van Undiz. Het gehele pand zal een industriële look uitstralen, met een grote focus op machines.

 

Op de tweede verdieping zal Undiz ook tal van digitale vernieuwingen presenteren om zo de eigen nieuwe "click & capsule" ervaring te benadrukken. Klanten kunnen telefonisch tal van kledingstukken opvragen, die vervolgens in capsules zullen worden gepresenteerd zodra de klant naar de winkel komt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Back to top