In een opmerkelijke campagne reageert Krëfel op recente berichtgeving over enkele winkelsluitingen. De elektroketen wil klanten geruststellen over het naleven van garanties, leveringen en service.
“Krëfel blijft er voor je zijn”
“Stopt Krëfel ermee?”: dat is de kop in paginagrote advertenties in de kranten van het afgelopen weekend en in een mailing naar de klanten. “Wees gerust, het antwoord is NEE”, zo luidt het vervolg. De retailer reageert hiermee op de berichtgeving van de afgelopen weken en maanden: niet alleen besliste het bedrijf begin dit jaar om vier winkels te sluiten, ook verschenen er artikels over rode cijfers en over het aantreden van een nieuwe CEO, Vincent Nolf, die elektroketen uit het slop moet halen.
De advertentie verwijst expliciet naar deze gebeurtenissen: “Misschien heb je onlangs gehoord of gelezen dat we enkele winkels hebben gesloten. Dat kan wat twijfel zaaien. Snappen we volledig. Maar maak je geen zorgen: Krëfel blijft er voor je zijn, overal in België!”
Om klanten gerust te stellen, lanceert de retailer nu de “Dienst Voor Verkoop”: “Een plek waar we naar je luisteren en gratis, snel en transparant al je vragen beantwoorden. Waarom? Om je gerust te stellen. En je met de hand op het hart te verzekeren dat al onze garanties worden nageleefd. Dat al onze leveringen gewoon doorgaan. En dat onze klantenservice altijd voor je klaarstaat. Al 67 jaar is Krëfel er voor jou. Tijdens, na en voortaan ook vóór je aankoop.”


