Henkel heeft de hogere kosten niet volledig gecompenseerd met prijsverhogingen en ook dit jaar zullen de stijgingen beperkt blijven, zegt Stefan Pichler. De topman gelooft dat consumenten straks de huismerken weer zullen inruilen voor sterke A-merken.
[Interview] Stefan Pichler (Henkel): “Zodra de koopkracht opveert, zullen merken weer winnen”
Schoonheid/verzorging11 augustus, 2023
Stefan Pichler, Henkel
Met je PLUS-abonnement kan je alle PLUS+ nieuwsberichten verder lezen op je laptop of in onze mobiele app. Bovendien krijg je exclusieve mobiele toegang tot talloze micro-opleidingen. Mis deze kans niet om jouw retailkennis te verbreden en altijd up-to-date te blijven met RetailDetail. Nog geen abonnement? Abonneer je hier!
Blijf op de hoogte
Ontvang onze gratis nieuwsbrieven en mis het laatste retailnieuws niet.
AbonnerenHenkel heeft de hogere kosten niet volledig gecompenseerd met prijsverhogingen en ook dit jaar zullen de stijgingen beperkt blijven, zegt Stefan Pichler, die gelooft dat consumenten straks de huismerken weer zullen inruilen voor sterke A-merken.