Albert Heijn opent Aziatische pop-up in Antwerpen | RetailDetail

Albert Heijn opent Aziatische pop-up in Antwerpen

Albert Heijn opent Aziatische pop-up in Antwerpen
Foto RetailDetail

Op woensdag 4 oktober opent Albert Heijn België een tijdelijke foodbar in Antwerpen. Het project kreeg de naam Chop Chop en zet het Aziatische assortiment van de retailer in de kijker. 

Ontmoetingsplek

Chop Chop is de allereerste pop-up van Albert Heijn in België. In deze tijdelijke winkel in hartje Antwerpen kunnen klanten niet enkel de ganse dag door proeven van Aziatische gerechten, maar ook de producten terugvinden om die gerechten thuis klaar te maken. “Het wordt een unieke ontmoetingsplek waar je ondergedompeld wordt in de Aziatische keuken en op een leuke manier het verrassend assortiment van Albert Heijn kan ontdekken,” vernemen we. 


De pop-up opent in de Nationalestraat, in hetzelfde pand waar Unilever eerder zijn LEAF. pop-uptheebar had

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Spontane stakingen bij 79 Belgische supermarkten Lidl

26/04/2018

Over het hele land braken woensdag spontane stakingen uit bij Lidl. De medewerkers noemen de werkdruk te hoog en legden het werk neer nadat overleg met de directie op niks uitliep. 79 winkels hielden de deuren dicht. 

Met Shukr mikt Tiense Suiker op Arabische gemeenschap

26/04/2018

De suikerproducent speelt met een nieuw merk in op de toenemende diversiteit in de samenleving. Shukr wordt in eerste instantie gelanceerd in het gespecialiseerde kanaal van de etnische winkels. Mogelijk volgen supermarkten later.

Carrefour en Système U onderhandelen over samenwerking

25/04/2018

Carrefour en Système U bespreken de mogelijkheid een alliantie te sluiten, die beide bedrijven de komende vijf jaar betere aankoopprijzen bij producenten moet opleveren. Système U werkt nochtans al lang samen met Carrefour-concurrent Auchan.

“Duurdere chocolade mag geen taboe zijn”

25/04/2018

De verkoop van fairtradeproducten in ons land blijft stijgen, vooral voor chocolade. Dat is ook nodig, want die sector staat voor grote uitdagingen. “Chocolade zal niet verdwijnen, maar de cacaoprijs moet hoger.”

Becel komt (een beetje) in Belgische handen

25/04/2018

Ook de Belgische Frère-familie krijgt nu een vinger in de pap bij Flora Food Group (FFG), de margarinedivisie die Unilever verkoopt aan het Amerikaanse KKR. De GBL-holding injecteert een kwart miljard euro en verwerft zo een aandeel van 3,7%.

Coca-Cola groeit dankzij Light en Zero

25/04/2018

In zijn eerste kwartaal noteerde Coca-Cola een omzetdaling met 16%, maar dat is voor de frisdrankenproducent nog steeds beter dan verwacht. Op eigen kracht verhoogt Coca-Cola de omzet met 5%, onder meer door de herlancering van zijn suikervrije drankjes.