Relevante artikelen: Analyse
- De nieuwe retailtijd in vier fundamentele verschuivingenAlgemeen6 december, 2024
- Retailomzet daalt in België, stijgt in NederlandAlgemeen5 december, 2024
- Waarom Grubhub voor Wonder géén miskoop belooft te zijnFood15 november, 2024
- De zelfzorgparadox: consumenten worstelen met gezonde keuzesFood5 november, 2024
- Deze vier megatrends zetten FMCG onder drukFood31 oktober, 2024
- “Driekwart van de Belgen vindt tweedehands leuk”Algemeen22 oktober, 2024
- Wel mode, amper voeding: zo shopt de Belg onlineAlgemeen17 oktober, 2024
- Wie is Żabka, de Poolse superkracht van 5 miljard euro?Food15 oktober, 2024
- Jumbo België haalt klanten weg bij prijsspelersFood9 oktober, 2024
- Hoe de winkelstraat Generatie Z verleidtAlgemeen9 september, 2024
- Waarom het aandeel van retail in de consumptie daaltAlgemeen2 september, 2024
- Stijgende koopkracht in Europa hinkt achterop bij inflatieAlgemeen26 augustus, 2024